Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58352Zasílání zboží od firmy Stander i po zrušení a odhlášení mého osobního čísla,nadále posílají zboží,které já vracím neotevřené.Vyhrožování finnačními sankcemi..

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 3 dny

Detail stížnosti

Publikováno
15.06.2022, před 3 lety

Evženie Votočková

Znění stížnosti

Po telefonické domluvě jsem souhlasila se zasláním testovacího balíčku od firmy Stander-CBD olej s chmomovými tabletami.Užívání oleje mě nevyhovovalo,proto jsem se odhlásila z dalšího zasílání zboží ve stanovené lhůtě.Bylo mě řečeno,že jsem odlášená z registrace.Za 2 měsíce poslali další balíček,který jsem si nevyžádala,poslala jsem ho poštou do jejich boxu.Nýní mě chodí upomínky a výhrůžky na pokuty,penále.Na jejich sms se nedá reagovat,jsou nedostupní,nemohu vyhledat email adresu,telefonní číslo,nemohu nijak jejich firmu kontaktovat.Prosím,jak tuto situaci řešit.Mám pouze číslo jejich účtu a můj variabilní symbol.Děkuji za radu,Votočková.


Produkt

CBD olej 4%,tablety chromu


Požadované řešení

Žádám,aby mě tato firma nevnucovala svoje zboží,které jsem si ani neobjednala a přestali vyhrožovát sancema,penálema.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2022 15:24, před 3 lety

Spotřebitel musí uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal.

Pokud byla smlouva mezi stranami zrušena a spotřebiteli by někdy v budoucnu nějaké zboží došlo (případně mu už takové neobjednané zboží přišlo v době podání stížnosti), jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět, ani takové neobjednané zboží platit (§ 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník). Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Pokud spotřebitel nic neobjednal a společnost po něm požaduje zaplacení, jedná se o tzv. agresivní obchodní praktiku. Jelikož jde o subjekt, který má sídlo mimo ČR, je mimo působnost České obchodní inspekce, která vykonává obvykle nad těmito praktikami dozor a pokutuje je. Jelikož jde o subjekt z EU (Polsko), může se spotřebitel obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2022 15:11, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.