Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Dnes 15.6.22 přišla sms zpráva, kde žádají uhradit 999,-Kč za produkty Apple cider +CBD.
Tento balíček byl doporučeně vrácen již 16.5.22 Českou poštou.Příjemce-zákaznický servis převzal balíček 18.5.2022.
Proto neuhradím platbu ani případné náklady na vymáhání.
Žádám Vás proto o prošetření těchto problémů.
Děkuji Hrdličková
apple cider+ CBD
Ukončit zasílání balíčků na adresu a pak já opět doporučeně /72 až 90 Kč/vracet na zák. servis. A nevyžadovat další platby.
|
Tweet |
Pokud chce spotřebitelka ukončit svůj závazek se společností, může tak učinit dohodou, výpovědí nebo závazek nechat uplynout (pouze pokud je sjednán na dobu určitou a není sjednáno jeho automatické prodlužování).
Výpověď je možné provést na základě smluvních nebo zákonných důvodů. Smluvní důvody, pro které je možné závazek ukončit (resp. jak je možné závazek ukončit) jsou obvykle vymezeny ve smlouvě nebo v obchodních podmínkách. Jestliže spotřebitelka ukončí závazek mezi ní a společností, je zboží posílané po takovémto ukončení možné považovat za tzv. neobjednané plnění. To spotřebitel nemusí hradit ani společnosti odesílat zpět (§ 1838 občanského zákoníku).
Jestliže spotřebitelka závazek ukončí oprávněnou výpovědí (případně odstoupením od smlouvy), není třeba, aby ji společnost tuto výpověď potvrzovala/povolovala. Výpověď je jednostranné právní jednání a jakási "asistence" druhé strany není pro její účinnost nutná.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem v Polsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.