Společnost


De Agostini Publishing S.p.A.

Počet nahlášených stížností:44
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#583562x strhla platba

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 10 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.06.2022, před 3 lety

Lukáš Kružík

Znění stížnosti

Žádaly o zaplacení balíčku já poslal peníze a druhý den mě je strhly znovu. Urgovat jsem poslal jsem výpisy z účtu. Poprvé vrátíme peníze do 14 dnů poté do 30 dnů už je to 40 dnů a peníze nikde nevím jak řešit dal


Požadované řešení

Disneyho audio pohádky


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.6.2022 18:13, před 3 lety

Jestliže spotřebitel zaplatil za jedno zboží dvakrát, jde ze strany společnosti o tzv. bezdůvodné obohacení (§ 2991 občanského zákoníku). Společnost je povinna spotřebiteli peníze neprodleně vrátit. V případě déle trvajícího prodlení má spotřebitel možnost požadovat i úroky z prodlení.

Nevrátí-li společnost spotřebiteli peníze včas, může ji spotřebitel zaslat tzv. předžalobní výzvu (více zde: https://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva). Nebude-li výzva úspěšná, může se spotřebitel obrátit i na orgány činné v trestním řízení, které mohou prověřit, zda se nejedná ze strany společnosti o opakující se a záměrné jednání.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.10.2022 15:52, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.