Společnost


Pavel Rudolf

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5836Kuchyňská deska a dvířka

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2015, před 10 lety

Karkůlka Petruška Hatalová

Znění stížnosti

V roce 2013 jsme si u společnosti Migro v Církvicích nechali udělat kuchyň nechala jsme si ji u nich cca 6měs uskladněnou jelikož se nám stavba zdržela po té nás urgovali ať si kuchyň už odvezeme tak jsme byli nuceni si ji odvézt jelikož se stavba kvůli problém prodlužovala nebylo možné kuchyň namontovat tudíž jsme ji ani řádně nezkontrolovali a museli jsme ji uskladnit. Když konečně cca po necelých 6měs jsme kuchyň montovali zjistili jsme,že pracovní deska je delší než naše kuchyň a nebyli k ní ani přichycovací šrouby nebylo možné ji namontovat,dále jsme zjistili,že dvířka byli zkroucená.14,12,14 jsem informovala obchodníka,že se stavíme z reklamací a 15,12,14 jsme odvezli veškeré vadné věci k reklamaci nikdo kompetentní ale i tak jsme reklamaci zanechali na pobočce a jelikož tam nikdo nás neinformoval spotřeb.o právech při uplatnění reklamace,nevystavil doklad o přijetí reklamace ani o tom, jakým způsobem reklamaci vyřídily. Nakonec mám vše podložené e-mailovými dopisy.Bohužel ale do dnešní doby nemáme žádnou z rekl.věcí neustále se vymlouvají na dodavatele a že on vše zamítl,ale od firmi Migro nemám žádné vyjádření o zamítnuté řekl.
Děkuji za pomoc a odpověď Hatalová, Šindelář


Produkt

Exotom kuchyň, pracovní deska F042 černá


Požadované řešení

chceme kuchyň už z kompletovat nejlépe do konce měsíce. Pokud by nebyli ten to termín schopni dodržet tak odstoupení od smlouvy a kuchyň si zakoupíme někde jinde.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.3.2015 16:58, před 10 lety

Prodávající odpovídá za to, že věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou. Pokud tomu tak není a na věci je odstranitelná vada, má spotřebitel právo má kupující právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku kupujícího buď výměnou věci, nebo její opravou; není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marným uplynutím této lhůty se vada považuje za neodstranitelnou, spotřebitel by tedy mohl od smlouvy odstoupit.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 09:52, před 10 lety

Spotřebitelka nám ke stížnosti sdělila:

Dobrý den,
mám u Vás stížnost #5836Kuchyňská deska a dvířka. A firma mi vše už vše uznala a vše vyreklamuje, teď čekám na dvířka ,které už jednou přišli, ale výrobce poslal špatná, takže se to reklamovalo znovu a teď už snad příjdou správné deska už je namontováná. Firma Migro se začala už tím řádně zabývat díky Vaším radám a pomoci jak e-mailové, telefonické poradně tak i Vaším oslovením. Velmi moc děkuji celému Vašemu teamu a za to,že je někdo tady kdo pomáhá prostým občanům ,kteří si dlouho a poctivě na věci šetří a nemá na právníky ani soudy.
Velmi moc děkuji

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.