Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Po zdražení PHM jsem začal jezdit do práce vlakem z Řevnic do Prahy. Každé ráno se spolu s ostatními cestujícími potýkáme s přeplněnými vlaky. Konkrétně, vlak, který vyjíždí z Řevnic v 6:54 je sestaven z 50 let starých, repasovaných vagónů, kde se stěží vejdou 4 dospělí na sedačky. Dnes (16.6.) byl tento spoj úplně plný. Lidé se tlačili na sedačkách a ostatní stáli všude, kde se dalo. Podobně je na tom spoj, vyjíždějící z Řevnic v 7:05. Jedná se sice o modernější City Elefant, ale souprava má pouze 3 vagóny a bývá rovněž totálně přeplněná. Přitom opačným směrem v tuto dobu jezdí souprava s 6 vagóny, téměř prázdná.
Ranní vlaky z Řevnic do Prahy.
Žádám vás tímto, jménem svým a také stovek spolucestujících, o navýšení kapacity vlaků na trase Řevnice - Praha v pracovní dny, mezi 6. a 8. hodinou ranní.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.