Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
právě před chvíli mi bylo znemožněno nastoupit na vlak IC 548 Ostravan směr Praha hlavní nádraží (nástup v Kolíně).
Jízdenku jsem měla koupenou předem, vlak byl opět opožděn, na což už jsem si bohužel za svá studentská léta zvykla.
Když jsem na vlak doběhla, průvodčí mě viděl, přesto zapískal, zatarasil dveře a odmítl mě pustit dovnitř. Pochopila bych to, kdyby se vlak okamžitě rozjel, ale on však další dvě minuty stál a průvodčí se mi div nevysmál, že před ním stojím se třemi taškami a říkám mu, že bych ráda nastoupila.
Kdyby ustoupil ze schodů, dokázala bych nastoupit, o žádné nebezpečí se nejednalo, do rozjíždějící vlaku bych nenastoupila.
Jízdenku jsem se pokusila stornovat, ale jelikož to bylo v dobu odjezdu, netuším, zdali storno bylo úspěšné.
Celá má stížnost spočívá v tom, aby vaše společnost zaměstnávala ochotné lidi, ne sebestředná individua, kvůli kterým student jako já přijede pozdě na zkoušku (když nepočítám zpoždění vlaku, se kterým se setkávám téměř každý den).
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.