Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
NEVYŽÁDANÝ PRODUKT, NEOBJEDNALA JSEM HO, NIC PLATIT NEBUDU, PRODUKT SI VYZVEDNĚTE R.B.
SPECIFICKÝ SYMBOL - ***
ZÁKAZNICKÉ Č. -***
VRÁTIT
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR.
Pokud spotřebitel nechce, aby jej společnost dále kontaktovala, doporučujeme, aby podal písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.
Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozumí, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážená paní Bernardová,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že roční balení produktu OmegaMarine Forte+ Vám byla zasláno, jelikož jsme z Vaší strany neobdrželi požadavek na zrušení pravidelného zasílání, dle příslušného věrnostního programu. Informaci o tom, že pro Vás připravujeme další zásilku jsme Vám zaslali písemně v měsíci květnu. Požadavek na zrušení z Vaší strany jsme ale bohužel neobdrželi, proto byla zásilka vyexpedována na Vaši adresu, s termínem doručení okolo 15.6.2022. Pokud si zásilku nepřejete ponechat a uhradit, zašlete nám ji (doporučeně) zpět na naši korespondenční adresu: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice. Jakmile bude doručena do našeho skladu, související pohledávka bude vystornována.
Děkujeme Vám za pochopení a přejeme hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.