Počet nahlášených stížností: | 112 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 7 |
Dobrý den, chtěla bych upozornit na pana řidiče, který dne 16.6.2022 jel linkou z Fugnerovi směr Doubí sídliště v 7:30 ráno. Nepamatuji si přesně zda to byl bus c.13 nebo 24. Chtěli jsme vystoupit u Kauflandu na Mostecke ulici, zazvonila jsem i když to nebyla zastávka na znamení,( pro jistotu radši vždy zvoním) pan řidič však zastávku přejel, ani nepribrzdil, dvakrát jsem přes celý autobus zakřičela že jsem zvonila,ale žádná reakce ze strany pana řidiče nepřišla. Jel dál. Šla jsem za panem řidičem abych ho na to upozornila a všimla jsem si, že má sluchátka v uších, i když jsem stála vedle jeho kabiny a mluvila jsem na něj, tak mě neslyšel, vystoupili jsme až v Rochlicích, jelikož díky tomuto incidentu mamce která jela se mnou, propadla o pár minut jízdenka ( jinak by to bylo akorát, kdyby pan řidič zastavil) museli jsme se vrátit pěšky, protože opravdu nebudu platit 24 korun za jízdenku na jednu zastávku, když to nebyla naše chyba, prosím vás o domluvení řidičům, aby neměli sluchátka v uších a poslouchali i to co se děje v autobusu. Děkuji
Prosím o dodržení zastavování na zastávkách, a aby neměli řídiči sluchátka v uších.
|
Tweet |
Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.
Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.