Společnost


Dopravní podnik měst Liberce a Jablonce nad Nisou, a.s.

Počet nahlášených stížností:112
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:7
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58372Sluchátka v uších

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 15 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2022, před 3 lety

Světlana Samohrdová

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěla bych upozornit na pana řidiče, který dne 16.6.2022 jel linkou z Fugnerovi směr Doubí sídliště v 7:30 ráno. Nepamatuji si přesně zda to byl bus c.13 nebo 24. Chtěli jsme vystoupit u Kauflandu na Mostecke ulici, zazvonila jsem i když to nebyla zastávka na znamení,( pro jistotu radši vždy zvoním) pan řidič však zastávku přejel, ani nepribrzdil, dvakrát jsem přes celý autobus zakřičela že jsem zvonila,ale žádná reakce ze strany pana řidiče nepřišla. Jel dál. Šla jsem za panem řidičem abych ho na to upozornila a všimla jsem si, že má sluchátka v uších, i když jsem stála vedle jeho kabiny a mluvila jsem na něj, tak mě neslyšel, vystoupili jsme až v Rochlicích, jelikož díky tomuto incidentu mamce která jela se mnou, propadla o pár minut jízdenka ( jinak by to bylo akorát, kdyby pan řidič zastavil) museli jsme se vrátit pěšky, protože opravdu nebudu platit 24 korun za jízdenku na jednu zastávku, když to nebyla naše chyba, prosím vás o domluvení řidičům, aby neměli sluchátka v uších a poslouchali i to co se děje v autobusu. Děkuji


Požadované řešení

Prosím o dodržení zastavování na zastávkách, a aby neměli řídiči sluchátka v uších.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2022 09:57, před 3 lety

Stížnosti směřující vůči nedodržování jízdních řádů je vhodné a účelné směřovat přímo na konkrétního dopravce prostřednictvím jeho zákaznické telefonní linky či webového formuláře.

Zaměstnanec dopravní společnosti jedná za společnost, která by měla mít zvýšený zájem na jeho slušném jednání se zákazníky a řádném plnění pracovních povinností. Z tohoto důvodu doporučujeme obrátit se se stížností přímo na společnost, která by měla přijmout účinná opatření k nápravě.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 14:33, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.