Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#58380Kupon na slevu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 14 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2022, před 3 lety

Zdenka Seidlová

Znění stížnosti

Při nákupu jsem obdržela kupon na slevu salám kuřecí šunkový 400 g za 29,90 Kč platný od 16.6. do 22.6 2022.
Dnes tj. 16.6. jsem ho předložila v Penny Praha 16, Radotín. Ani po zavolání vedoucího jsem slevu neobdržela.
Považuji toto za klamavou reklamu!! Nevím, proč tyto papírky vydáváte, když nelze slevu získat.
Zdena Seidlová


Požadované řešení

Chci slevu dostat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2022 10:39, před 3 lety

Uvedená slevová akce se nejspíše bude řídit smluvními podmínkami, které vytváří sama společnost. O to spíše by společnost měla tyto podmínky dodržovat.

Jestliže spotřebitel splnil všechny podmínky pro uplatnění slevy a ta mu nebyla poskytnuta, jedná se o pochybení prodávajícího a mohlo by se jednat i o zmíněnou klamavou reklamu. V takovém případě může spotřebitel podat podnět České obchodní inspekci (https://www.coi.cz/podatelna/).

Domníváme se, že v případě, kdy podmínky pro uplatnění kuponu spotřebitelem splněny nebyly, měl být o této skutečnosti informován na místě (prodavačem/vedoucím).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 14:38, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.