Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#58384Neověření totožnosti

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
16.06.2022, před 3 lety

Kateřina Tesařová

Znění stížnosti

Dnes mi přišla nejprve sms s žádostí o změnu administrátorského hesla o tuto změnu jsem ale já nežádala. Následně o cca 5 hodin později mi přišly 2 sms, že byly uzavřené smlouvy na dobu neurčitou. O toto jsem také nežádala. Celý den jsem byla na školení v Přibyslavi. Na infolince mi nebyli schopní pomoci a ani mi nebyli schopni sdělit kde byly tyto smlouvy uzavřené a kdo je uzavřel. Pouze mi bylo sděleno, že se mi ozvou nejpozději do 23.6.


Produkt

Změna hesla a smlouvy, které jsem neuzavřela


Požadované řešení

Zrušení dnes uzavřené smlouvy, zrušení žádosti o změnu hesla. Vysvětlení jak je možné uzavřít smlouvu aniž by byla dostatečně ověřená totožnost majitele účtu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2022 10:59, před 3 lety

V uvedeném případě se domníváme, že někdo jednal za spotřebitelku a zneužil její přihlašovací (a také osobní) údaje. Spotřebitelka správně neprodleně kontaktovala společnost, aby byla o skutečnosti, že smlouvu pravděpodobně uzavřela neoprávněná osoba, informována.

Z důvodu pravděpodobného zneužití osobních údajů je možné kontaktovat Úřad pro ochranu osobních údajů (kontakty zde: https://www.uoou.cz/vismo/o_utvar.asp?id_u=10&p1=2611), ale i Policii ČR.

Co se týká ověření totožnosti majitele účtu, nemůžeme posoudit, zda je dostatečná. Z popisu vyplývá, že osoba, která smlouvu pravděpodobně uzavřela, měla přístup ke změněnému heslu (pravděpodobně na e-mail, či v SMS), což by za normálních okolností mohlo k ověření identity stačit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
23.6.2022 09:19, před 3 lety

Dobrý den, paní Tesařová, je mi líto, pokud došlo ke komplikacím. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
Dovolím si však upozornit, že změny může dělat vlastník smlouvy nebo osoba, která má prostřednictvím administrátorského hesla možnost vstupovat na účet a provádět zde změny. Vlastník zákaznického účtu, pokud sdělí administrátorské heslo jiné osobě, dělá toto na své vlastní nebezpečí.
Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
23.6.2022 10:45, před 3 lety


Kateřina Tesařová

Dobrý den, paní Pilná,
nikomu jsem nesdělila své administrátorské heslo, stejně tak jako nikomu nesděluji svá jiná hesla. Jak jsem psala výše, byla jsem na školení a přišla mi sms, že jsem požádala o změnu administrátorského hesla. Já jsem o nic nežádala. Následně mi přišly 2 sms, že jsem s Vámi uzavřela smlouvy na dobu neurčitou. O nic takového jsem také nežádala. Hned jak to bylo možné jsem kontaktovala Vaši infolinku, kde tedy dle mého názoru pracuje člověk, který tam nemá co dělat. Na každou moji otázku byla odpověď, že neví. A místo toho aby mi pomohl problém vyřešit, tak mi začal nabízet nový neomezený tarif. To se v mé situaci naprosto nehodilo. Problém by snad měl být vyřešen, protože jsem následující den byla osobně na pobočce a zde mi Váš pracovník pomohl situaci dořešit. Jen by mě ještě zajímalo, jak je možné že jsem objednané 2 datové simky neviděla v mé samoobsluze? Pokud tedy někdo zneužil mé údaje a přes můj účet si objednal datovky, neměla bych je alespoň vidět v samoobsluze?
Děkuji za odpověď. Kateřina Kníže Tesařová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.6.2022 09:12, před 3 lety

Dobrý den, paní Tesařová, mrzí mě, pokud došlo k nedorozumění v komunikaci na zákaznické lince. Kvůli ochraně osobních údajů však nemůžeme řešit konkrétní záležitosti prostřednictvím stránek třetích stran. Ze stejného důvodu nemám k Vaší stížnosti žádné informace. Abychom se na to mohli podívat, napište nám přes reklamační formulář https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace nebo poštou: Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5. Děkuji za pochopení. Přeji Vám pěkný den. Lenka Pilná Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.7.2022 10:20, před 3 lety


Kateřina Tesařová

Hodnocení:

Vyjádření dTestu k uzavření případu

Publikováno
1.7.2022 11:17, před 3 lety

Děkujeme stranám za součinnost. Na základě výše uvedených vyjádření stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.