Počet nahlášených stížností: | 214 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 14.6.2022 jsem si objednal č. obj. 4977 - 42104682 Nano sprej na opravu laku SPREEING.
Dnes t.j. 16.6.2022 jsem obdržel sprej označený JAYSUING CAR COATING SPRAY.
Po krátkém nástřiku na karoserii auta (malý škrábanec), jsem zjistil, že to nemá žádný účinek
jak bylo v reklamě ukázáno. Tam totiž předvádějící držel v ruce jiný spray.
Tak myslím, že došlo k záměně spreje.
Pravděpodobně jde o záměnu spreje - uvedeno v popisu stížnosti.
Chtěl bych odpověď - na co je a jak se používá dodaný sprej. Pokud ho mohu použít (podle návodu), tak si ho ponechám. Jinak výměna nebo vrácení pněz.
Rád bych si koupil ten spray, který je ve videu nabídky - při nástřiku drobné trhlinky mizí.
|
Tweet |
Neodpovídá-li zboží objednávce (např. v prezentovaných/slibovaných vlastnostech, v estetickém provedení apod.), jedná se o vadu, kterou spotřebitel může vytknout prodávajícímu formou reklamace. V rámci reklamace je možné v tomto případě požadovat dodání nové věci, která bude odpovídat svým provedením inzerovanému zboží, dále vrácení peněz, případně přiměřenou slevu z kupní ceny (§ 2169 občanského zákoníku). Pokud si prodejce vyžádá reklamovanou věc k posouzení, je spotřebitel povinen ji prodejci zaslat. Bude-li reklamace oprávněná, má spotřebitel nárok na proplacení přepravného (§ 1924 občanského zákoníku).
Na vyřízení reklamace má prodejce zásadně 30 dní (§ 19 zákona o ochraně spotřebitele). Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.