Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Autorádio jsem objednal na netu asi v polovině srpna 2014 a vyzvednul v jejich obchodě.Montáž do octavie proběhla začátkem prosince a to jsem zjistil že se rádio rozladuje i při vypnuté AF takže na nějaké krátké ujeté vzdálenosti se vystřídá několik stanic, ani navigace se nepodařila uvést do provozu včetně blutoo,rádiové stanice nejsou pod názvy ale jen frekvence, část rádia funguje v angličtině a řekl bych že je nedostatečný návod.1 kontakt proběhl po telefonu, kdy mi řekli že stačí vypnout AF, ale to nepomohlo vyměnil jsem i anténu na autě a nic.Když na stejném místě namonuji škodovácké rádio stanice hrají výborně,sotva ho vyměním tak toto rádio nenajde tolik stanic atd. 2 kontakt 19.1. :poslal jsem jim celé autorádio do obchodu, 4.2.2015 se mi vrátilo poštou kde byl kousek papíru a na něm napsáno vypnout AF to vše.Za tak velké peníze co to stálo se to nehodí.
autorádio STU808padVW01 2DIN
Chtěl bych vrátit peníze, protože ten výrobek mě zklamal a nemám v něj důvěru!!! děkuji
|
Tweet |
Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí, a také se musí vztahovat k vytýkané vadě, nikoli obsahovat obecná tvrzení. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem. V tomto případě doporučujeme reklamaci zopakovat a trvat na jejím řádném vyřízení a vystavení reklamačního protokolu. K uplatnění reklamace je možné použít tento vzorový dopis, https://www.dtest.cz/clanek-3269/reklamace-pro-nesplneni-jakosti-pri-prevzeti.
Prodávající je povinen spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy spotřebitel právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace spotřebitel požaduje; a dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Nesplnění této povinnosti je správním deliktem a prodávající se vystavuje udělení sankce ze strany České obchodní inspekce.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak bude možné řešit pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.