Společnost


Stavebniny DEK a.s.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58395Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 10 dnů 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
17.06.2022, před 3 lety

Karel Luska

Znění stížnosti

Vážená společnosti,
dosud nám nebyla vydodána krytina, dle potvrzené objednávky č. OBJ-740-22-00236 vystavené dne 13.1.2022 DEK Znojmem, které tuto podstoupilo k plnění pobočce DEK J. Hradec. Místem dodání je stavba v obci Potočná 6, v okrese J. Hradec. Příslib dodání po telefonické urgenci v březnu, byl Znojmem potvrzen na začátek května. Po druhé urgenci koncem května, když se zase nic nedělo bylo vydodání, které Znojmo prošetřovalo týden, potvrzeno na červenec 2022.
Výrobce krytiny, což jsme si ověřovali, tvrdí, že nejdelší jeho dodací lhůta jsou max. 3 měsíce. Doufáme, že poslední udaný termín nebude utopie. Vzhledem k inflaci, neustálému cenovému zdražování, vaším protahováním dodávky, jako zákazník budeme poškozeni.
Přeji hezky den !
Vaši zprávu očekávám na tomto mailu.


Produkt

objednávka OBJ-740-22-00236


Požadované řešení

slevu, v případě, že došlo, za neúměrnou dobu vydodání, k zdražení materiálu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.6.2022 10:03, před 3 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Jestliže zboží prodávající nedodá v tomto termínu, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Pokud by spotřebiteli vznikla kvůli tomuto porušení smluvní povinnosti ze strany společnosti škoda, mohl by žádat po společnosti náhradu této škody. Musel by však prokázat, že mu škoda vznikla, a že důvodem vzniku škody bylo porušení smluvní povinnosti ze strany prodávajícího.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.10.2022 16:28, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.