Společnost


ANTALON s.r.o.

Počet nahlášených stížností:49
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#5841Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 25 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2015, před 10 lety

Eva Gregorová

Znění stížnosti

Dne 20.8 2014 jsem na internetu (ElektroCR.cz) objednala televizi LG 50LB650V FULL HD LCD v hodnotě 20 919 Kč jako dárek na Vánoce.Při převzetí byl balík v pořádku.Krabice v níž byla televize zabalena byla také v pořádku.Krabici jsme rozbalili až na Vánoce a zjistili že je televize na zadním krycím panelu na dvou místech promáčklá. Po zapojeni televizoru byly v obraze viditelné vady.Krabice ani polystyrenové výztuže které televizi chránili před poškozením byly v pořádku, z čehož usuzujeme, že TV byla poškozena již před vložením do krabice.Dne 25.1.2015 jsme firmě Antalon s.r.o (objednávala jsem na ElektroCR.cz, ale fakturu mám od firmy ANTALON s.r.o) zaslali TV k reklamaci s tím, že žádáme vrácení peněz.

ODPOVĚĎ:

Dne 28.1.2015 jsme přijali Vaši reklamaci č. 9035 a předali ji technikovi k přezkoumání.
Dnešním dnem jsme ukončili Vaši reklamaci a můžeme Vám ji připravit na jakoukoliv z našich výdejen (Praha, Hradec Králové, Brno, Jihlava a Liberec).
Pokud si budete přát zaslat reklamaci na adresu, rádi tak učiníme za cenu poštovného a balného 150,- Kč.
Reklamace neuznána z důvodu mechanického poškození, na které se záruka nevztahuje.
Prosím sdělte nám, kam Vám můžeme výrobek vyexpedovat.


MOJE ODPOVĚĎ:

Na základě §2169 obč.zák. je pro mě Vaše informace nedostačující.Slušně jsem žádala o vyřízení reklamace,ale bohužel mi nebylo poskytnuto žádné konkrétní vyrozumění ani skutečnost o přezkoumání vady,Vámi zaslané poškozené televize.Proto žádám bez zbytečného odkladu a dalších písemných formalit o navrácení peněz z porušení Ust.§2113 na č.účtu ----- .Věřím že nyní bude vše v naprostém pořádku a nebude potřeba řešit situaci jakýmkoliv sporem.Předem děkuji za kladné vyřízení.


ODPOVĚĎ:

Vámi zmíněná zákonná ustanovení zaručují spotřebiteli právo na vadné plnění a to po dobu 24 měsíců. Toto právo jste uplatnila my Vám jej v zákonné lhůtě vyřídili.Bohužel nemáte právo na odstoupení od smlouvy.Žádné z Vašich práv porušeno nebylo.


Dále jsem již nic neodpovídala, protože přesně nevím co odpovědět, také nevím jestli si mám tedy nechat poškozenou televizi nechat poslat za 150kč zpět a reklamovat ji pak znovu? děkuji


Produkt

LG 50LB650V FULL HD LCD


Požadované řešení

vrácení peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2015 17:08, před 10 lety

Občanský zákoník obecně stanovuje povinnost kupujícího vadu ohlásit bez zbytečného odkladu poté, co ji mohl při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit. V případě spotřebitelů však platí zvláštní úprava a kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době 24 měsíců od převzetí.

Směrnice o některých aspektech prodeje spotřebního zboží dává státům možnost stanovit, že spotřebitel je povinen oznámit prodávajícímu uplatnění svých práv na zjednání nápravy při rozporu se smlouvou do dvou měsíců po zjištění tohoto rozporu. Jelikož však český zákonodárce k tomuto omezení nepřistoupil, máme za to, že lze práva z rozporu se smlouvou uplatňovat v průběhu výše zmíněné 24 měsíční lhůty. Platí přitom, že pokud se vada projeví v průběhu 6 měsíců od převzetí věci, má se za to, že věc byla vadná již při převzetí. Opak by musel prokázat prodávající.

Pokud tedy mechanické poškození bylo na zboží při převzetí, prodávající za něj odpovídá jako za nesplněnou jakost při převzetí. V takovém případě může spotřebitel požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má spotřebitel právo na bezplatné odstranění vady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.3.2015 15:18, před 10 lety

Společnost ANTALON s.r.o. nereagovala na naši výzvu k řešení stížností. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, tuto stížnost uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.