Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:915
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58414Neustálé zasílání buď nevyžádaného zboží,nebo jen faktur,nebo výhružných sms

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.06.2022, před 3 lety

Dana Krupková

Znění stížnosti

Je to stále dokola,5x sem rušila zasílání zboží,vždy mi bylo slíbeno,ba přímo přísaháno,že už se to nebude opakovat.Zboží sem vracela,platila sem za to 75 kč,abych to měla s potvrzením převzetí,následně už chodily třeba jen faktury a penále za nezaplacení,nyní už i výhružné sms.Potom zase zboží,když sem tam zase volala,jako omluvu kromě přísahy že už se to nebude opakovat sem si zboží měla nechat a ejhle-zas přišla výhružná sms.Mám toho dost.Platit nic nebudu a jestliže se to bude opakovat,podám trestní oznámení.Šmejdi.Tohle nemá obdoby.
Krupková


Požadované řešení

Okamžitě přestat cokoli zasílat,vymazat si mou adresu a neobtěžovat mě!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2022 15:39, před 3 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Pokud spotřebitel nic neobjednal a společnost po něm požaduje zaplacení, jedná se o tzv. agresivní obchodní praktiku. Jelikož jde o subjekt, který má sídlo mimo ČR, je mimo působnost České obchodní inspekce, která vykonává obvykle nad těmito praktikami dozor a pokutuje je. Jelikož jde o subjekt z EU (Polsko), může se spotřebitel obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2022 15:48, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.