Společnost


INNOVATIVE MOBILE SOLUTIONS S.L.

Počet nahlášených stížností:153
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#58415Nemožnost zrušení neobjednané služby na Buzzmobi Gaming

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.06.2022, před 3 lety

Daniela Hýblová

Znění stížnosti

10.6.2022 mi přišla SMS z NTH: Vítejte, aktivovali jste si předplatné Buzzmobi v ceně 99 Kč za týden za Gaming. Pravděpodobně jsem nevědomky klikla někde na nějakou reklamu, okamžitě jsem se pokoušela aktivaci zrušit na odkazu, který byl v sms uvedený. Bohužel tento odkaz nefunguje. když jsem dala zrušení této služby, objevilo se, že se to „Zpracovává a do 24 hodin obdržím SMS s potvrzením o zrušení odběru a služba mi již nebude účtována“. Žádná potvrzovací sms pak již nepřišla. Protože se mi to začalo zdát podezřelé, okamžitě jsem zablokovala na O2 placení této služby.
Dnes 17.6. 22 mi přišla sms od O2CZ, že platbu za Gaming nebylo možno provést. Zkontrolujte si nastavení svých služeb na https://moje.o2platba.cz či kontaktujte poskytovatele služby Buzzmobi.


Produkt

Buzzmobi Gaming - nevím, čeho se služba týká


Požadované řešení

Požaduji okamžité zrušení služby od Buzzmobi, kterou jsem si vědomě neaktivovala, ani neobjednala a případně radu, jak službu Buzzmobi okamžitě zrušit. U O2 zrušit příkaz k placení neobjednané služby, který jsem nezadávala. Placení je nyní jen zablokované.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2022 04:00, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří bez dalšího mezi zakázané obchodní praktiky, a to dle Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Španělsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2022 15:49, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.