Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Dobrý den vážení,
Navštěvuji Vaši filiální v Teplicich u stadionu a často narážím, že v pondělí není k dispozici akční sortiment převážně v oddělení lahůdek. Například dne 13.06.2022 nebyl šunkový salám točený, debrecínská pečené. Jezdím k Vám na prodejnu 9KM abych si koupil toto zboží a nic. Docela mě zaráží, že chybí zboží v pondělí, když filiálka muže v pátek objednat, určitě to nebude tím, že dodavatel Vám dodal zboží nedostatek, ale za mě to je špatná objednávka. Ještě malý údaj o mém průměrném nákupu odhaduji na 1200CZK.
Jak to prosím budete řešit ?
Děkuji
Milan Mati
Očekávám od Vás minimálně omluvu, za to, že již několikrát byl nedostatek akčního sortimentu a předpokládám nějaké opatření Regionálního manažera, když to nezvládá vedoucí prodejny. Sám jsem pracoval na teto pozici již několik let u konkurence, tak vím za kým to má jít.
|
Tweet |
Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.
Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.