Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#58418Akční zboží nedostatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.06.2022, před 3 lety

Milan Mati

Znění stížnosti

Dobrý den vážení,
Navštěvuji Vaši filiální v Teplicich u stadionu a často narážím, že v pondělí není k dispozici akční sortiment převážně v oddělení lahůdek. Například dne 13.06.2022 nebyl šunkový salám točený, debrecínská pečené. Jezdím k Vám na prodejnu 9KM abych si koupil toto zboží a nic. Docela mě zaráží, že chybí zboží v pondělí, když filiálka muže v pátek objednat, určitě to nebude tím, že dodavatel Vám dodal zboží nedostatek, ale za mě to je špatná objednávka. Ještě malý údaj o mém průměrném nákupu odhaduji na 1200CZK.

Jak to prosím budete řešit ?

Děkuji
Milan Mati


Požadované řešení

Očekávám od Vás minimálně omluvu, za to, že již několikrát byl nedostatek akčního sortimentu a předpokládám nějaké opatření Regionálního manažera, když to nezvládá vedoucí prodejny. Sám jsem pracoval na teto pozici již několik let u konkurence, tak vím za kým to má jít.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2022 15:46, před 3 lety

Byla-li prodejcem učiněna nabídka určitého zboží, ale prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat (v odpovídajícím množství a včas) a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho ostatní nabízené zboží nebo služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou dle přílohy č. 1 k zákonu 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Tuto skutečnost si může ověřit příslušný krajský živnostenský úřad. V případě porušení tohoto zákazu hrozí prodávajícímu pokuta. Spotřebitel může podat podnět přímo krajskému živnostenskému úřadu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.6.2022 10:43, před 3 lety

Vážený zákazníku, děkujeme za Váš podnět. Dovolujeme si Vám sdělit, že podněty zákazníků společnosti Kaufland zpracovává Zákaznické centrum, na které se můžete s důvěrou obrátit na telefonním čísle 800 165 894 nebo prostřednictvím e-mailu kontakt@kaufland.cz. Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2022 23:10, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2022 16:44, před 2 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.