Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#58422Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

25 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
18.06.2022, před 3 lety

Ivan Musil

Znění stížnosti

Poštou mi údajně už někdy dříve přišel vzorek vitamínu D, za který jsem měl uhradit 49 Kč (žádnou takovou fakturu a vzorek jsem poštou nedostal a ani si ho nikdy neobjednal). Nyní je v dopise uvedeno, že se jedná již o druhou upomínku za vzorek (upomínku č. 1 jsem také neobdržel), který jsem stále nezaplatil a tak mám navíc uhradit další poplatek za tuto upomínku ve výši 70 Kč (celkem tedy 119 Kč do 28.06.2022). Nevím, jak se bránit. Je mi už 85 let a tuto zprávu za mě píše vnučka.


Produkt

Vzorek vitamín D


Požadované řešení

Poplatek nechci hradit, neboť si nejsem vědom, že bych si něco objednával a ani jsem nic neobdržel a chtěl bych, aby byly veškeré mé údaje u této firmy vymazány a odstoupeno od všech závazků, které by mě s ní spojovaly.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.6.2022 09:16, před 3 lety

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Před vyplacením jakékoli částky má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
12.7.2022 09:26, před 3 lety

Vážený pane Musile,

děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že naše společnost obdržela vyplněný objednávkový kupón, na jehož základě Vám bylo odesláno roční balení produktu Vitamín D3 VitaSolaris, s termínem doručení okolo 26.4.2022. Úhradu ve výši 49,- Kč od Vás naše společnost obdržela až dne 28.6.2022, systém proto předtím odeslal upozornění na dlužnou částku za odeslaný produkt. V případě, že jste produkt neobdržel, ráda bych Vás požádala, abyste mě kontaktoval přímo na můj email marta@naturamed.cz a domluvíme se na dalším postupu.

Děkuji a přeji hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
13.7.2022 12:41, před 3 lety


Ivan Musil

Hodnocení:

Komentář: Poplatek jsem stejně raději uhradil, neboť nestojím o problémy. Sice jsem žádný produkt nedostal a ani nechtěl, ale zároveň se ve svém věku pro pár korun nechci s nikým dohadovat. Věřím, že po této stížnosti už mě tato firma nebude více obtěžovat.