Počet nahlášených stížností: | 389 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Poštou mi údajně už někdy dříve přišel vzorek vitamínu D, za který jsem měl uhradit 49 Kč (žádnou takovou fakturu a vzorek jsem poštou nedostal a ani si ho nikdy neobjednal). Nyní je v dopise uvedeno, že se jedná již o druhou upomínku za vzorek (upomínku č. 1 jsem také neobdržel), který jsem stále nezaplatil a tak mám navíc uhradit další poplatek za tuto upomínku ve výši 70 Kč (celkem tedy 119 Kč do 28.06.2022). Nevím, jak se bránit. Je mi už 85 let a tuto zprávu za mě píše vnučka.
Vzorek vitamín D
Poplatek nechci hradit, neboť si nejsem vědom, že bych si něco objednával a ani jsem nic neobdržel a chtěl bych, aby byly veškeré mé údaje u této firmy vymazány a odstoupeno od všech závazků, které by mě s ní spojovaly.
|
Tweet |
Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod. Před vyplacením jakékoli částky má pochopitelně spotřebitel nárok na to, aby byl seznámen s právně relevantním důvodem, pro který od něj společnost vyžaduje peněžité plnění.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Vážený pane Musile,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Dovolte mi Vás informovat, že naše společnost obdržela vyplněný objednávkový kupón, na jehož základě Vám bylo odesláno roční balení produktu Vitamín D3 VitaSolaris, s termínem doručení okolo 26.4.2022. Úhradu ve výši 49,- Kč od Vás naše společnost obdržela až dne 28.6.2022, systém proto předtím odeslal upozornění na dlužnou částku za odeslaný produkt. V případě, že jste produkt neobdržel, ráda bych Vás požádala, abyste mě kontaktoval přímo na můj email marta@naturamed.cz a domluvíme se na dalším postupu.
Děkuji a přeji hezký den.
S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.
Hodnocení:
Komentář: Poplatek jsem stejně raději uhradil, neboť nestojím o problémy. Sice jsem žádný produkt nedostal a ani nechtěl, ale zároveň se ve svém věku pro pár korun nechci s nikým dohadovat. Věřím, že po této stížnosti už mě tato firma nebude více obtěžovat.