Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#58424Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 13 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
18.06.2022, před 3 lety

Josef Pavlovec

Znění stížnosti

Dne 22.9.2020 jsem u společnosti Mall zakoupil jízdní kolo ,,Olpran kolo Monster 29’’ antracitova’’. Během běžného užívání došlo nečekaně k prasknutí rámu kola. Dne 24. 5. 2022 jsem na pobočce Mall na ulici Vídeňská předmětné kolo reklamoval. Následovně jsem obdržel zprávu o tom, že moje reklamace nebyla uznána. Ve sdělení od Mall bylo pouze uvedeno, že výrobek byl nevhodně používán. Bez konkrétnějšího odůvodnění. Považuji způsob vyřízení reklamace za neakceptovatelný a trvám na tom, že kolo bylo vhodně používáno a nebylo zničeno mojí vinou.


Produkt

Olpram kolo Monster 29’’ antracitivá


Požadované řešení

Výměna za nové zboží nebo vrácení kupní ceny


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2022 12:44, před 3 lety

Zakoupí-li spotřebitel výrobek a v zákonné 24 měsíční době se na něm objeví vada, jejíž vznik spotřebitel sám nezavinil, může věc reklamovat. Spotřebitel nemůže uplatnit práva z vad, které sám způsobil (mechanické poškození). Prodávající neodpovídá ani za běžné opotřebení věci. Je tedy nutné pro případ zamítnuté reklamace, aby se znalec v posudku vyjádřil k existenci a povaze vady a prokázal, že jízdní kolo má vadu například z důvodu nekvalitního použitého materiálu či vadného zpracování.

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyřízením reklamace a od zakoupení a převzetí zboží uplynulo více než 6 měsíců, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.6.2022 21:19, před 3 lety

Dobrý den, pane Pavlovče, je mi líto, že nesouhlasíte s výsledkem reklamačního řízení. Zboží bylo posláno do autorizovaného servisu, kde bylo ve zkontrolováno. Vyjádření servisu bereme jako platné. Dne 13.6. jste zboží reklamoval znovu a nyní prosím o trpělivost, než bude reklamace vyhodnocena. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.6.2022 16:36, před 3 lety


Josef Pavlovec

Dobrý den, počkám na výsledek reklamace a uvidíme jak budeme pokračovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.6.2022 19:22, před 3 lety

Dobrý den, pane Pavlovče, prosím, po ukončení reklamace se ozvěte. S pozdravem, Hana overeno@mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.7.2022 22:21, před 2 lety


Josef Pavlovec

Tak reklamace vyřízení na v můj prospěch akorad nevim jestli to bylo tím ze nestihli 30 denní lhůtu nebo došli na to že to není moje vina. Osobně si myslím ze to prvně zkoušijou jestli to projde. Mám veliké štěstí ze mám v rodině právníky kteří mne pomohli. A ještě jedna věc, odborníci z olpramu posuzují reklamaci podle fotek nebo podle popisu. Podotýkám mám popis ze servisu kde píšou , že kolo bylo používáno nesprávným způsobem ale ze zde kolo fyzicky nemáme. No hlavně ze to dobře dopadlo a peníze jsou na zpět. Dekuji i vám za zveřejnění a aby se ostatní nezalekly gigantů. Překládám jednu fotku

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 15:06, před 2 lety

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s dosažením dohody. Děkujeme stranám za součinnost.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.