Počet nahlášených stížností: | 34 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Každou sobotu se mi objeví zpráva SMS, že jsem právě odsouhlasila platbu ve výši 99.-Kč za předplatné. Nikdy jsem si žádné předplatné neobjednávala. každou sobotu, tj za měsíc mi ukradnou 396,-Kč. Každou sobotu jdu na o2 aby mi platby zablokovali, což udělají, ale zase mi přišla SMS. Už toho má dost jsem v důchodu, i když i přivydělávám tak ne pro šmejdy. Zdravím Štěpánková
Nikdy jsem si žádnou službu od této společnosti neobjednávala.
Nechci aby mi šmejdi kradli každý týden peníze. Pokud je nás víc, bude asi potřeba podat trestní oznámení.
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří bez dalšího mezi zakázané obchodní praktiky, a to dle Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.