Společnost


INNOVATIVE MOBILE SOLUTIONS S.L.

Počet nahlášených stížností:153
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#58428Neoprávněné stržení platby za Buzzmobi Gaming - předplatné

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

18 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.06.2022, před 3 lety

Ivana Kalousková

Znění stížnosti

dne 17.6.2022 při čtení běžného článku na internetu byl přesměrován na pravděpodobné podvodné stránky Buzzmobi a přišla mu SMS, že si aktivoval předplatné Buzzmobi v ceně 99,-Kč týdně, http://az19.net/T3aH4p, i když žádné předplatné nepožadoval.
Okamžitě mu přišla od O2 , že úspěšně proběhla platba 99,-Kč.
Manžel reagoval na zrušení předplatného na uvedených stránkách https://ccmob.mobi/cz/609 , kde uvedl, že žádá o zrušení, tam se objevila informace, že mu do 24 hod. přijde SMS o zrušení. Do dnešního dne mu nic nepřišlo.
Dneska jsem telefonicky požádala O2 o zablokování plateb přes internet na jeho telefonním čísle.
Prosím o pomoc, jak kontaktovat tuto firmu, aby proběhlo zrušení neoprávněného předplatného, které nebylo požadováno.
Děkuji


Požadované řešení

pomoc při zrušení nepožadované služby , vrácení případných neoprávněných plateb


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2022 05:03, před 3 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří bez dalšího mezi zakázané obchodní praktiky, a to dle Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Španělsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.7.2022 10:13, před 3 lety

Spotřebitelka nás informovala, že platby zablokovala a předplatné bylo následně ukončeno. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.