Počet nahlášených stížností: | 153 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dne 17.6.2022 při čtení běžného článku na internetu byl přesměrován na pravděpodobné podvodné stránky Buzzmobi a přišla mu SMS, že si aktivoval předplatné Buzzmobi v ceně 99,-Kč týdně, http://az19.net/T3aH4p, i když žádné předplatné nepožadoval.
Okamžitě mu přišla od O2 , že úspěšně proběhla platba 99,-Kč.
Manžel reagoval na zrušení předplatného na uvedených stránkách https://ccmob.mobi/cz/609 , kde uvedl, že žádá o zrušení, tam se objevila informace, že mu do 24 hod. přijde SMS o zrušení. Do dnešního dne mu nic nepřišlo.
Dneska jsem telefonicky požádala O2 o zablokování plateb přes internet na jeho telefonním čísle.
Prosím o pomoc, jak kontaktovat tuto firmu, aby proběhlo zrušení neoprávněného předplatného, které nebylo požadováno.
Děkuji
pomoc při zrušení nepožadované služby , vrácení případných neoprávněných plateb
|
Tweet |
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří bez dalšího mezi zakázané obchodní praktiky, a to dle Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt (zahraniční subjekt se sídlem ve Španělsku), doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/kde-reklamovat-sluzby. Blíže k možnostem odhlášení služby na http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/zruseni-objednavky-predplatneho-na-premium-sms.
Spotřebitelka nás informovala, že platby zablokovala a předplatné bylo následně ukončeno. Stížnost proto uzavíráme s dosažením dohody.