Společnost


Philip Morris ČR a.s.

Počet nahlášených stížností:19
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58430Uplatnění voucheru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 12 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.06.2022, před 3 lety

Michaela Opavská

Znění stížnosti

Při kontaktu podpory Iqos my bylo sděleno písemně, že pokud dojdu na pobočku a proměněním své body v peněžence na vouchery konkrétní částka voucheru 500,- lze ho uplatnit formou 5-ti krabiček heets + doplatek 60Kč. Bylo mi potvrzeno že ANO na pobočce lze na e-shopu nikoliv a nelze kombinovat vouchery na 1 doklad, tak jsem se doptal zda mohu opakovat nakup tedy 5x a souhlasily.
Poté jsem chtěl na prodejnu přijít s předstihem a ujištěním ze zák.linky jsem uplatnil 5x voucher na částku 500 ( tedy 2500 bodu z peněženky ), přišel jsem na pobočku kde my bylo sděleno, že takhle to bohužel nejde uplatnit, pouze karton v hodnotě 1120,- a z něj uplatnit 500 voucher nebo 1ks příslušenství , když jsem řekl že jsem byl odkázán ze zákaznické linky Iqos, slečna my vysvětlila, že jejich zákaznická linka Iqos nemá absolutně nic společného s pobočkou Iqos a arogantním přístupem my vlastně naznačila, že to je můj problém co jsem si psal s podporou a zase mě na ni odkázala při řešení vzniklé situace. Obratem sem telefonicky kontaktoval podporu Iqos, tam měli problém dohledat i danou konverzaci v systému . Když bylo opět řečeno, že se nejspíše jednalo o omyl a že opravdu krabičky vydat nelze, omluvil jsem se, že takhle to zase nechci já a jak budu řešit 5x aktivovaných voucher v hodnotě 2500,- který lze uplatnit jenom v 1.měsíci , že jej bohužel díky “tomuhle omylu “ nemám jak využít do měsíce, bylo mi sděleno opět, že bohužel s tím nic nelze udělat ! Takže tak velká společnost nemá zaučené všechny své zaměstnance stejně, kdy 1 tvrdí to a 2.hý támhle to a vlastně ani Iqos pobočka a Iqos zákaznická linka a web nemají nic společného, přičemž na popud Iqos zákaznické linky sem aktivoval vouchery které vlastně ani nevyužijí a o zpětněm převedení voucheru na body my nebylo sděleno nic jen, že bohužel pokud nevyužiji do měsíce tak propadnou.
Body za doporučení Iqos kdy Vám ještě dělám reklamu my nechají propadnout 2500? Bez jakéhokoliv ohledu, že tahle vznikla situace byla celá v oběhu s Iqos zaměstnanci jak buď z podpory, či zaměstnance na pobočce. Tohle se mi opravdu nelíbí ani přístup natož závěr téhle situace kdy v Gecu je akce 20 krabiček heets +10 krabiček zdarma, jsem zůstal věrný iqos a teď mi vlastně 2500 propadne jen tak? Budu tohle řešit kdekoliv to půjde ,opravdu mi nepřijde tenhle přístup a závěr normální, kdy jiné společnosti mají zákazníka na prvním místě! A vy se ke svým kteří Vám dělají další zákazníky, chováte jako arogantně a flegmaticky!


Požadované řešení

Převedení bodů do peněženky na zpět ,prodloužení platnosti voucheru, případná kompenzace či uplatnění na co my bylo původně sděleno že lze tzn. krabičky heets s doplatkem jak bylo původně slíbeno.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2022 13:40, před 3 lety

Jednání zaměstnance dle § 430 občanského zákoníku zavazuje podnikatele, nejedná-li se o zjevný exces. Z tohoto důvodu se domníváme, že se spotřebitel v dobré víře mohl spolehnout na vyjádření zaměstnance, který jej ujistil o možnosti použití více voucherů. Pokud by se ukázalo, že sdělená informace (že zde není levnější varianta) je nepravdivá, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku. V takovém případě je spotřebitel oprávněn obrátit se s podnětem na příslušný dozorový orgán (Česká obchodní inspekce), který je povinen toto jednání pokutovat.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 15:12, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.