Počet nahlášených stížností: | 214 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednala jsem si ruční pilku Brenchie, pilka přišla po rozbalení jsem ji chtěla vyzkoušet,ale pilka byla nefunkční. Pilku Brenchie jsem poslala zpět na výměnu ale do dnešní ho dne mi nepřišla žádná odpověď a ani pilka.
Elektrická ruční pilka Brenchie objednávka číslo 27836, číslo faktury 12224819
Dobrý den,čekala jsem přesně měsíc od převzetí zboží , které jsem vám poslala zpět. Že mi ho vymenite a nebo mi alespoň dáte zpětnou vazbu že zboží již není nebo není možné ho opravit. Ruční pilku Brenchie jsem od vás koupila jako dárek.
|
Tweet |
Spotřebitel má v popsaném případě nárok na vrácení peněz do 14 dnů poté, co prokáže, že zboží podnikateli odeslal, popř. poté, co zboží podnikatel obdržel (§ 1832 občanského zákoníku). Nedojde-li k navrácení peněz včas a podle zákona, má spotřebitel nárok navíc i na zákonné úroky z prodlení.
Bude-li podnikatel i nadále v prodlení s navrácením peněz, může spotřebitel využít tzv. předžalobní výzvu. Více o ní na https://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.
Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,do dnešního dne se mi nikdo neozval ani nevyjadril s firmou na kterou jsem si stěžovala. Jsem velice sklamana
Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)
Žádáme spotřebitele o sdělení, jak se případ vyvinul, zejména zda došlo k jeho smírnému vyřešení.
Dobrý den,jen jsem vám chtěla poděkovat že se ještě zabýváme tímto stížnosti. Od té doby jsem se poučila a už si přes internet nic neobednavam. Jinak vám přeji pěkný zbytek dne Hornová
Děkujeme spotřebitelce za reakci. S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s nedosažením dohody.