Společnost


Bombex Company s.r.o.

Počet nahlášených stížností:214
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

41%
59%
Toto skore je založeno na 24 stížnostech.

#58435Nefunkční zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 měsíců 15 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2022, před 3 lety

Zdeňka Hornova

Znění stížnosti

Objednala jsem si ruční pilku Brenchie, pilka přišla po rozbalení jsem ji chtěla vyzkoušet,ale pilka byla nefunkční. Pilku Brenchie jsem poslala zpět na výměnu ale do dnešní ho dne mi nepřišla žádná odpověď a ani pilka.


Produkt

Elektrická ruční pilka Brenchie objednávka číslo 27836, číslo faktury 12224819


Požadované řešení

Dobrý den,čekala jsem přesně měsíc od převzetí zboží , které jsem vám poslala zpět. Že mi ho vymenite a nebo mi alespoň dáte zpětnou vazbu že zboží již není nebo není možné ho opravit. Ruční pilku Brenchie jsem od vás koupila jako dárek.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2022 09:06, před 3 lety

Spotřebitel má v popsaném případě nárok na vrácení peněz do 14 dnů poté, co prokáže, že zboží podnikateli odeslal, popř. poté, co zboží podnikatel obdržel (§ 1832 občanského zákoníku). Nedojde-li k navrácení peněz včas a podle zákona, má spotřebitel nárok navíc i na zákonné úroky z prodlení.

Bude-li podnikatel i nadále v prodlení s navrácením peněz, může spotřebitel využít tzv. předžalobní výzvu. Více o ní na https://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.7.2022 23:21, před 2 lety

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.8.2022 10:49, před 2 lety

Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.10.2022 10:20, před 2 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
17.10.2022 13:33, před 2 lety


Zdeňka Hornova

Dobrý den,do dnešního dne se mi nikdo neozval ani nevyjadril s firmou na kterou jsem si stěžovala. Jsem velice sklamana

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
4.11.2022 15:59, před 2 lety

Dobrý den, omlouváme se za nepříjemnosti, všechny požadavky řešíme pečlivě ve prospěch zákazníka. Prosíme ozvěte se nám na email info@nakupdarek.cz, kde rádi vaší záležitost vyřešíme k vaší spokojenost. :)

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.3.2023 00:37, před rokem

Žádáme spotřebitele o sdělení, jak se případ vyvinul, zejména zda došlo k jeho smírnému vyřešení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
2.3.2023 06:25, před rokem


Zdeňka Hornova

Dobrý den,jen jsem vám chtěla poděkovat že se ještě zabýváme tímto stížnosti. Od té doby jsem se poučila a už si přes internet nic neobednavam. Jinak vám přeji pěkný zbytek dne Hornová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.5.2023 12:27, před rokem

Děkujeme spotřebitelce za reakci. S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme s nedosažením dohody.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.