Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58436Špinavé vlaky, smrad a není vagón první třídy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

6 hodin 51 minut

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2022, před 3 lety

Ivana Karbanova

Znění stížnosti

Každý den jezdím do práce do Prahy z Kolína, stále zpoždění, jezdí staré špinavé vlaky a smradlavé. Bez první třídy. Dny 13.14.19. června . Prosím o nápravu už je to moc. Děkuji za pochopení Karbanová Ivana


Požadované řešení

Čisté vlaky, nedávat staré a špinavé plné odpadků po celém vlaku - jídlo, láhve kelímky prach všude, každopádně vycházím z vlaku a musím se očistit,hamba ČD.Fuj.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2022 15:06, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.