Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
5.2.2015
Dobrý den,
dnešního dne mi byl dodán balík do ruky na jméno: Lukáš Trunečka, Malé Hradisko 143, 798 49.Číslo balíku: DR1553315565M.Tento balík jsem pro syna převzala v poškozeném stavu.Igelitový obal byl rozříznutý na pravé straně obsahu balíku.Nevím tedy, zdali je obsah zásilky úplný. Plnou cenu dobírky jsem uhradila: 1213 Kč.
Žádám Vás tímto,abyste si sjednali pořádek u Vašich zaměstnanců. Balík doručovala paní Baráková Hana.
Odesílatelem je společnost Scio Praha, Duk.hrdinů 359/21, Praha 7.Zaměstnanci této společnosti mi slíbili, že pošlou synovi nové materiály. Osobně si myslím,že to není úplně OK.Tady pochybila Česká pošta.
Budu velmi ráda, pokud sami zjistíte příčiny nepořádku, není to fér vůči dětem ani vůči této společnosti.Materiály jsou cenné a drahé.Určitě byste to měli řešit pokojnou cestou.
Děkuji. Hana Trunečková
Balík je již uhrazen, ale měli byste se společnosti Scio Praha omluvit.
Zjistit příčinu, proč má někdo zájem zkoumat obsah balíků? Zvlášť když je obal průhledný.Je to nepochopitelné.
|
Tweet |
V tomto případě měla spotřebitelka bez zbytečného odkladu reklamovat poškození zásilky u České pošty. Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou. Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.