Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, můžete mi vysvětlit, prosím, jak je možné, abych v tomto století zaplatil za vlak 800,- a čekal na něj hodinu? Normálně bych Vám účtoval nějaké srážky. Nejde o tu částku, ale jde o to, že když Vám přinesou v restauraci řízek 20 minut před konzumací, také za něj asi nezaplatíte. Ale to nejhorší teprve přišlo… píše se rok 2022 19. Června a sedím v jezdící sauně, tlak mam 200 a okna se tu dají maximálně rozbít, kde jsou ty doby, kde se dalo otevřít okno, jediné co tu tak nějak probíhá, je Vaše klimatizace… pro představu máme v kupéčku psa, který svým dechem funguje lépe, než ta Vaše klimatizace.
Dodatek: je větší šance, že budu v práci povýšen, než aby vlak přijel v čas.
Klimatizace ve vlaku: EC 286
Nepožaduji navrácení peněz, protože jestli Vaše transakce fungují stejně, jako Vaše příjezdové časy, nikdy bych se nedočkal, požaduje relevantní a upřímný vyjádření, nic víc nežádám, protože v tom Vašem 128 kolovém autobuse už jezdit nehodlám.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.