Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den, právě cestuji (neděle 17. 02. 2022) vlakem trasu Praha hl. n. – Náchod, odjezd 16.08 Praha (R 931 Krakonoš) ve voze 1. třídy. Teplota ve vagónu je podle měření v mém počítači 33 stupňů Celsia, stejně tak ukazuje můj fitnáramek. Přestože teď v 16.59 je zapnuta klimatizace již od odjezdu, který byl realizován se zpožděním 16 minut, teplota neklesá. Domníváte se, že tyto přepravní podmínky jsou adekvátní cestování 1. třídy? Chápu, že Česko zasáhly ohlášené vyšší teploty, ale jaká opatření České dráhy podnikly, aby takováto situace nenastala a jak má spotřebitel postupovat, pokud se domnívá, že nabídnutá služba nesplňuje ani základní podmínky přepravy.
PhDr. David Chaloupka, tel. 602 654 851, mail: davidkloschaloupka@gmail.com
Jasná odpověď.
|
Tweet |
Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.
Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.