Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58450Dvakrát zelefonicky zrušené clenstvi

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2022, před 3 lety

Darina Chradtkova

Znění stížnosti

Dobrý den,i já patřím mezi vás všechny s naprosto stejnými problémy..od února jsem po startovacím balíčku zdarma okamžitě rušila veškeré další odběry zboží kde mi řekli že opravdu je další posílání zboží ukončeno.A balíčky chodí pořád a já je posílám zase zpet..Na tuto firmu neexistuje žádný zpětný kontakt a tak si neumím rady ani já.Agresivni SMS za vymáhání peněz i s penály které do několika minut zase někdo z toho divného čísla smaže...Da se podat nějak hromadné trestní oznámení na tuhle podvodnou firmu?Prosím poraďte nejenom mě ale i ostatním co se vezou na stejné lodi.Mic děkuji/me


Produkt

Nechtěné zboží


Požadované řešení

Ukončit veškeré zasílání zboží a prozkoumat tuto podivnou firmu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2022 09:45, před 3 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2022 16:05, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.