Počet nahlášených stížností: | 914 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,i já patřím mezi vás všechny s naprosto stejnými problémy..od února jsem po startovacím balíčku zdarma okamžitě rušila veškeré další odběry zboží kde mi řekli že opravdu je další posílání zboží ukončeno.A balíčky chodí pořád a já je posílám zase zpet..Na tuto firmu neexistuje žádný zpětný kontakt a tak si neumím rady ani já.Agresivni SMS za vymáhání peněz i s penály které do několika minut zase někdo z toho divného čísla smaže...Da se podat nějak hromadné trestní oznámení na tuhle podvodnou firmu?Prosím poraďte nejenom mě ale i ostatním co se vezou na stejné lodi.Mic děkuji/me
Nechtěné zboží
Ukončit veškeré zasílání zboží a prozkoumat tuto podivnou firmu
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.