Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58453Otřes

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.06.2022, před 3 lety

Jakub Modrák

Znění stížnosti

Dnes mě vaše společnost opravdu zklamala
Jel jsem z Prahy do Brna. Zpoždění se stává ale ze po cestě nabere další hodinu s půl aniž by to člověk věděl je spatne . Čeká třeba další spoj který má placeny . A další věc ze v bussines class čekám hodinu než někdo přijde po objednání čekám 90 min je otřes . Nezlobte se na mě ale v tehle třídě si platím za určitý standard . Doufám ze se něco změní a děkuji ze jsem musel prebookovat letenku a stalo mě to 10 tisíc hezky večer a série na to dal


Požadované řešení

Kompenzace


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2022 09:51, před 3 lety

Není-li služba ve sjednané kvalitě poskytnuta, doporučujeme spotřebiteli, aby dle článku XIV smluvních přepravních podmínek společnosti RegioJet a.s. uplatnil reklamaci. Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.

Nejvhodnějším reklamačním nárokem se jeví přiměřená sleva z jízdného.

Pokud byla porušením smluvních povinností přepravce způsobena škoda (např. náklady spojené s přebookováním letenky), kterou nelze vymáhat uplatněním práva z vadného plnění (reklamace), lze ji vymáhat z titulu náhrady škody (§ 2913 občanského zákoníku).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 15:26, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.