Společnost


RegioJet a.s.

Počet nahlášených stížností:370
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58459Rezervace, neschopnost

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2022, před 3 lety

Michal Suchý

Znění stížnosti

Vážení, dva roky se těšíme na koncert, který se konečně koná v Praze. Půl roku plánujeme společnou cestu s rodinou, a jak zjišťuji, bylo chybou, že jsme zvolili a spoléhali na vaši neschopnou společnost. Neschopnou respektovat zasedací "pořádek". Hezky jste nás vypekli. Objednáme si u vás místa tak, abychom mohli společně, příjemně strávit cestu a ono ejhle, nachate nás posedět stylem.."sedněte si, kde je místo.." To si děláte legraci. Neskutečné! To jste tak neschopni zajistit, to, co jsme od vás oprávněně očekávali? To je vrchol! O tuto nepříjemnou zkušenost, se velice rád s okolím podělíme. Rozhodně budu o této negativní zkušenosti a neschopnosti široce informovat! Jó a na vaše blabla vysvětlení nejsem zvědavý, to nám zážitek nespravi!


Požadované řešení

Nikdy více..


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2022 08:59, před 3 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 15:33, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.