Počet nahlášených stížností: | 9 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.10.2014 jsem zaslal na výše uvedenou společnost mobilní tel. k reklamaci. Jedná se o mob.tel. zn.LG D605 Optimus L9, který jsem zakoupil dne 21.07.2014, po dvou měsících jsem začal urgovat telefonicky a maily , aby mojí reklamaci vyřídili. Vždy přislíbili, že se budou reklamací zabývat , ale zatím se tak nestalo. Dne 20.01.2015 jsem písemně zaslal žádost, aby reklamaci vyřídili a peníze zaslali na uvedený účet, jedná se o částku 4 560 kč, opět sliby, že po neděli žádost vyřeší tak jako již asi desetkrát před tím, do dnešního dne jsem nedostal žádné vyjádření od společnosti.
Reklamaci má tato společnost vedenou pod číslem 8140720010.
mob. tel, zn LG D605 OPTIMUS L9 II- černá barva
žádám o vrácení peněz, protože jsem samozřejmě nemohl být tak dlouho bez mob.tel.a již jsem si zakoupil jiný, tel., jedná se o částku 4 560 kč
|
Tweet |
Prodávající je podle § 19 zákona o ochraně spotřebitele povinen reklamaci včetně odstranění vady vyřídit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel tak má následně právo od smlouvy odstoupit. Odstoupení doporučujeme zaslat doporučeně, nejlépe s dodejkou, a shrnout v něm podstatné body související s uplatněním reklamace a doložit, že zboží bylo do reklamace přijato. Vzor odstoupení od smlouvy a další informace jsou dostupné na https://www.dtest.cz/clanek-3281/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace.
Jestliže byla věc zakoupena před 1. 1. 2014, má spotřebitel rovněž právo od smlouvy odstoupit, je však třeba užít tento formulář: https://www.dtest.cz/clanek-753/odstoupeni-od-kupni-smlouvy-pro-marne-uplynuti-lhuty-k-vyrizeni-reklamace
Společnost Maxart Media s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce společnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.