Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Podávám stížnost na účtování mezinárodnich hovorů na čísle 734537798 v rozmezí od 6.1.2015 do 11.1.2015 celkem bylo hovorů 29 na číslo 447418103014 za celkovou částku 2728,- bez DPH já ani nikdo z rodiny na toto číslo nevolal ani jej neznáme.Žádám tímto o prošetření a navrácení částky
Navrácení již zaplacené částky za neuskutečněné hovory které mě byli naúčtovány neprávem celková částka s DPH je 3301,- Kč
|
Tweet |
Spotřebiteli v tomto případě doporučujeme uplatnit písemnou reklamaci vyúčtování. Je tak nutné učinit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu. Operátor je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Vyžaduje-li vyřízení reklamace projednání se zahraničním provozovatelem, je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 2 měsíců ode dne jejího doručení. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případný spor by mohl být řešen pouze před Českým telekomunikačním úřadem, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.