Společnost


Stander Sp. z o.o.

Počet nahlášených stížností:914
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58470SMS s upomínkou na zaplacení nevyžádaného zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 28 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2022, před 3 lety

Miloš Novák

Znění stížnosti

Přidávám se do řady stěžovatelů na firmu Stander. Po telefonické domluvě jsem souhlasil se zasláním testovacího balíčku od firmy Stander-CBD olej s chmomovými tabletami. Odhlásil jsem se z dalšího zasílání zboží ve stanovené lhůtě formulářem o odstoupení v jejich nobchodních podmínkách. Po telefonu mi bylo mi řečeno, že jsem odhlášen z registrace. Za 2 měsíce poslali další balíček, který jsem si nevyžádal, opětovně jsem zrušil zasílání a balíček poslal doporučeně zpět. Od České pošty jsem dostal potvrzení o převzetí balíčku. 17.6. mi přišla SMS s upomínkou a vyhrožování sankcemi. Na jejich SMS se nedá reagovat, jsou nedostupní, nemohu vyhledat email adresu, telefonní číslo, proto nemám o jejich jednání žádný doklad. Nevím, jak toto jednání vyřešit. Děkuji Miloš Novák


Produkt

Výživové doplňky firmy Stander


Požadované řešení

Ukončení agresivní obchodní politiky firmy Stander.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.6.2022 12:14, před 3 lety

Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna a zda nebyla později zrušena.

Pokud byla objednávka zrušena a první dodávka byla zdarma, pak by spotřebiteli nevznikla povinnost k úhradě žádného zboží. Od smlouvy uzavřené na dálku (tj. přes internet, telefon či jinak) je možné odstoupit bezplatně do 14 dnů od převzetí zboží (§ 1829 občanského zákoníku).

Pokud došlo ke zrušení objednávky a spotřebiteli někdy v budoucnu nějaké zboží došlo, jednalo by se patrně o neobjednané plnění. V takovém případě nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět (§ 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník), ani za zboží nemusí platit.

Pokud spotřebitel nic neobjednal a společnost po něm požaduje zaplacení, jedná se o tzv. agresivní obchodní praktiku. Jelikož jde o subjekt, který má sídlo mimo ČR, je mimo působnost České obchodní inspekce, která vykonává obvykle nad těmito praktikami dozor a pokutuje je. Jelikož jde o subjekt z EU (Polsko), může se spotřebitel obrátit na Evropské spotřebitelské centrum.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: ECCNET-CZ@ec.europa.eu.
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
18.10.2022 16:15, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.