Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Neoprávněně a bez předchozího upozornění vyúčtování nepotvrzené platby firmě, která je ověřena jako podvodná.
ESR Live Game Service CFM
Již telefonicky zablokována M-platba, pokud mi služba O2 chce cokoli účtovat, požaduji písemný nebo ústní souhlas. Do společnosti Live Game se nedá dovolat. Tuto platbu považuji jako bezdůvodné obohacení.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněna uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Dobrý den,
velice mne mrzí, že situaci takto vnímáte. Nejdříve bych ráda zmínila, že v těchto případech je zapotřebí řešit reklamaci přímo s daným poskytovatelem služby. Částka za předplatné nejde nám, ale právě poskytovateli služby. Každý zákazník má možnost si úpravu v nastavení provést sám na tomto odkaze https://moje.o2platba.cz.
Zde zasílám kontakty na zmíněného poskytovatele ESR Live - +420 255 786 511, gamehappy.cz@silverlines.info.
Martina Špalková,
Guru pro Social Media, O2
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.