Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Včera mi byla zaslána sms -neuznání reklamované bundy.Bunda byla zakoupena. 27.11.2014 -nošena na střidačku s jinou a nošena tak 1/2 roku.Na bundě vnikla závada -nefunkčni zip(uvolněni plastoveho zipu od latky v oblasti prechodu kovoveho kraje zipu k vlastnimu plastovemu zipu) Druha zavada -nad limcem je nasita kapuce na pevno a v oblasti kapuce-nad limcem je poskozená latka -nekvalitni material- material s funkci climaproof storm -vnitrni struktura je ocividně vybledlá a pogumovana vrstva zmizela -nosenim seošoupala.Cena bundy byla 3450,- kč.Stanovisko zamitnuti zní -v souladu s pravnimi predpisyČR nelze reklamaci uznat jako opravněnou.Odůvodnění:vami reklamovane zboží bylo důkladně prohlédnuto a bylo zjišténo,že u tohoto zboží se nejedná o výrobní vadu,či sníženou kvalitu materialu. Zarážejicí stanovisko,i když po přečteni recenzí uvedeneho řetězceA3 sport -sidlo Plzeň neni divu.
bunda adidas -G80711, TS 3 IN1 CPS J, v.54
Odstranění zavady -uvedení bundy do funkčního stavu,výměna bundy,vracení peněžní částky.
|
Tweet |
Uplatní-li spotřebitel reklamaci v prvních šesti měsících od převzetí věci, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná již při převzetí. Důkaz opaku provádí prodávající, pokud reklamaci zamítá. Odůvodnění reklamace by se tedy mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí a také se musí vztahovat k vytýkané vadě, nikoli obsahovat obecná tvrzení. Vzhledem k síle domněnky nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, ale ideálně prokázání opaku odborným, nejlépe znaleckým posudkem.
Pokud prodávající neprovede důkaz opaku, může se spotřebitel obrátit na soudního znalce pro vypracování vlastního nezávislého posudku, kterým poté bude rozporovat odůvodnění zamítnuté reklamace. Vyjde-li posudek ve prospěch spotřebitele, má právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.dtest.cz/soudni-znalci nebo na www.justice.cz.
Zamítl-li prodávající reklamaci po uplynutí šesti měsíců od převzetí věci a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. To může opět provést formou znaleckého posudku.
Společnost A3 SPORT s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na lince 299 149 009.