Společnost


Brilas Group s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#58482Ztráta prstýnků za 25000

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

4 měsíce 1 den

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2022, před 3 lety

Jiří Nágl

Znění stížnosti

Objednali jsme si ze snoubenkou prstýnky za necelých 25000,- Přepravní společnost je ztratila nebo je tam někde odcizil. Brilas samozřejmě na svoje náklady vyrobí nové. Nicméně dodací termín se posunul o další měsíc. Chápu že tak úplně za to Brilas nemůže ale takové velké a známé společnosti by se to stát nemělo. A mě to jako zákazníka nezajímá. Já mám smlouvu s Brilasem a ne s nějakým dopravcem. Nezbývá mi než doufat a věřit že tentokrát prsteny již dorazí v pořádku. Samozřejmě o nějakém odškodnění řeč úbec také nebyla. Takže moje první hodnocení s firmou Brilas musím hodnotit velice negativně. S přáním hezkého dne P.Nágl


Produkt

Objednávka č.22005871 ztracený balíček


Požadované řešení

Odškodnění za vzniklé potíže ( záruka že ty další přijdou včas a v pořádku )


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2022 16:42, před 3 lety

Ze zákona se jedná o tzv. fixní závazek (§ 1980 občanského zákoníku), tj. nedodáním do sjednaného termínu závazek automaticky zaniká. Zánikem závazku nastávají tytéž účinky, jako by věřitel od smlouvy odstoupil a strany si vrátí poskytnutá plnění.

Nedodáním věci ve sjednaný termín dojde k porušení smluvní povinnosti (§ 2913 občanského zákoníku). Dojde-li vlivem porušení této povinnosti k nemajetkové újmě dle § 2951 odst. 2 občanského zákoníku, tak se odčiní přiměřeným zadostiučiněním.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.6.2022 08:26, před 3 lety

Dobrý den,

za firmu považujeme celý případ za uzavřený. Balíček se na základě kamerových záznamů našel, a byl 21.6.2022 doručen manažerem GLS klientce, včetně omluvy, květiny a dárku.

s přáním krásného dne

Petr Hrabec / Brilas.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2022 08:57, před 3 lety

Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost výše popsané smírné vyřešení sporu potvrdit a stížnost poté případně uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.9.2022 13:26, před 2 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.10.2022 15:28, před 2 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.