Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Objednali jsme si ze snoubenkou prstýnky za necelých 25000,- Přepravní společnost je ztratila nebo je tam někde odcizil. Brilas samozřejmě na svoje náklady vyrobí nové. Nicméně dodací termín se posunul o další měsíc. Chápu že tak úplně za to Brilas nemůže ale takové velké a známé společnosti by se to stát nemělo. A mě to jako zákazníka nezajímá. Já mám smlouvu s Brilasem a ne s nějakým dopravcem. Nezbývá mi než doufat a věřit že tentokrát prsteny již dorazí v pořádku. Samozřejmě o nějakém odškodnění řeč úbec také nebyla. Takže moje první hodnocení s firmou Brilas musím hodnotit velice negativně. S přáním hezkého dne P.Nágl
Objednávka č.22005871 ztracený balíček
Odškodnění za vzniklé potíže ( záruka že ty další přijdou včas a v pořádku )
|
Tweet |
Ze zákona se jedná o tzv. fixní závazek (§ 1980 občanského zákoníku), tj. nedodáním do sjednaného termínu závazek automaticky zaniká. Zánikem závazku nastávají tytéž účinky, jako by věřitel od smlouvy odstoupil a strany si vrátí poskytnutá plnění.
Nedodáním věci ve sjednaný termín dojde k porušení smluvní povinnosti (§ 2913 občanského zákoníku). Dojde-li vlivem porušení této povinnosti k nemajetkové újmě dle § 2951 odst. 2 občanského zákoníku, tak se odčiní přiměřeným zadostiučiněním.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý den,
za firmu považujeme celý případ za uzavřený. Balíček se na základě kamerových záznamů našel, a byl 21.6.2022 doručen manažerem GLS klientce, včetně omluvy, květiny a dárku.
s přáním krásného dne
Petr Hrabec / Brilas.cz
Děkujeme společnosti za vyjádření. Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, aby měl možnost výše popsané smírné vyřešení sporu potvrdit a stížnost poté případně uzavřít.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.