Společnost


Servis Direkt 24 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:52
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58484Neoprávněně naúčtovaný poplatek

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 11 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2022, před 3 lety

Michaela Štěpničková

Znění stížnosti

Dne 18 června v sobotu ve 22:40 hod se mi při venčení psa zabouchli dveře v bytě v prvním patře v Čimicích na Praze 8. Ve 22:56 jsem volala na číslo, které jsem si vyhledala na stránce z-zamok.cz. Na stránce je psáno, že je to zámečnictví po Praze 8 se 24 hodinovým servisem. Hovor trval minutu a půl a paní se mě zeptala na kontaktní informace jako je telefon, název a číslo ulice a popis situace. Řekla mi, že pan zámečník přijede do půl hodiny. Ve 23:39 mi volá pán z jiného čísla, že se omlouvá za zpoždění a nemůže najít a vyhledat moji ulici s popisným číslem. Domluvili jsme se na čísle vedlejšího domu a řekl že tam bude za 10 minut, slyšela jsem zavírání dveří od auta. Ve 23:52 volalo stejné číslo a pan zámečník zaparkoval v ulici před areálem. Nepředstavil se a ihned se zeptal na situaci s klíčem, jestli je v zámku nebo jen uvnitř bytu a také zda mi může někdo otevřít vchodové dveře a já ho ujistila že jsem ve spojení se sousedkou. Cestou k domu mě upozornil, že servis stojí 3 tisíce ale že tahle situace bude stát 100%, neřekl mi tedy konečnou částku, ale hodně jsem se udivila, když na internetu píšou servis od 200 Kč. V hlavním vchodě mi sousedka neodpovídala a po minutě stání mi pán řekl, že čím déle bude čekat, tím více to bude dražší. V tom okamžiku jsem zvonila na 5 sousedů po pár vteřinách až se ozval jeden hlas pána a zeptal se, co potřebuji. Hned jsem mu odpověděla ,,otevřete mi prosím''. Pán odvětil ,,Dobře'' a zazvonil. Pan zámečník si z toho udělal srandu že to bylo hodně jednoduché a následně jsme stoupali do prvního patra. Přišli jsme ke dveřím a pan ámečník si vytáhl desky a začal se mě vyptávat na moje jméno a příjmení, název a číslo ulice, PSČ, telefon a jestli budu platit hotově nebo převodem. Při vyplňování jsem se ho nervózně zeptala, zda mi náhodou neběží čas a on se usmál a řekl, že teď už ne. Poprosil mě, ať mu podržím ty desky a počkám i se psem na chodbě, abych neviděla jeho práci. Mezitím přišel soused a zeptal se, jestli je vše v pořádku a že se bál, aby nepustil dovnitř zloděje. Poděkovala jsem mu, že nás pustil do domu a omluvila se za zmatek. Po pár minutách mě zavolal pan zámečník a já vešla do bytu. Podal mi z desek sepsanou fakturu a já se lekla celkové částky. Převodem jsem poslala 7600 na účet a on si vyfotil z mého telefonu převod jako důkaz. Následně se rozloučil a odešel. Na faktuře je částka - 3200 Kč za Nasazení v jednotlivých případech Po-Pá 9-18 hod. Dále paušál- 600 Kč příjezd/odjezd. Noční příplatek 22-9 hod. 100% částka - 3800 Kč. Příjezd až odjezd pana zámečníka trval cca 15 minut, dkončil svoji práci, ale bohužel za neodpovídající částku.


Produkt

Kontakt na pana zámečníka-725920980


Požadované řešení

Požadovala bych odškodnění a určitou částku zpátky. A chtěla bych, aby se to nestávalo dalším nevinným lidem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2022 10:52, před 2 lety

Stanovování ceny je věcí podnikajícího subjektu, který přitom však musí respektovat obecně závazné právní předpisy. O neúměrné zkrácení by se mohlo jednat zásadně v situaci, pokud by cena byla o polovinu vyšší, než je cena obvyklá v témže místě a v témže čase za tutéž službu.

Zkrácená strana požadovat zrušení smlouvy a navrácení všeho do původního stavu, ledaže jí druhá strana doplní, oč byla zkrácena, se zřetelem k ceně obvyklé v době a místě uzavření smlouvy.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 15:47, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.