Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58490nedodržiavanie autobusových spojov ktoré majú nahradzovaťvlakovú výluku Blansko- Brno a speť.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2022, před 3 lety

Martina Nagyová

Znění stížnosti

Dnes ráno, pri ceste do práce sme v Blansku cestujúci z vlaku ostali v šoku. Autobus čo mal ísť do Brna z Blanenského hlavního nádraží tak neprišiel prišiel len spoj ktorý ide z Blanska Svitavská a v nom už bolo dosť ludí teraz nastúpili další a hodne ich ostalo vonku a autobus išiel narvaný do Brna.To už nebolo poprvé že si jednoducho nepríde nejaký autobus a človek sa nemá ako načas dopraviť do práce jedná sa o spoje ráno 4:34 a ked sa vobec dostane do autobusu tak je narvaný a človek má stáť až do Brna a zadalšie prečo ráno niesu prúvodčí a nestoja a neodbavujú autobusi. Sú tam len pondelok ráno a tým to prenich hasne a zbytok týžna ich človek nevidí.Bola by som rada keby sa tento problém vyriešil a mi sme mohli kulturne a bez problémou cestovať nás nemusí zaujímať že je málo řidičú mi sme si túto výluku nevymisleli a chceme cestovať ako normálny ludia a byť včasv práci. Ďakujem Nagyová


Požadované řešení

Zjednať nápravu pre cestujúcich aby sa mohly včas ako ludia dopravovať do práce a nestresovať sa že zase nepojde autobus náhradnej dopravy alebo sa budeme tlačiť v jednom . Jízdenky si platíme tak chceme i normálne cestovať.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2022 10:43, před 3 lety

Na základě dohody se společností České dráhy, a.s. (ČD), informujeme, že vzhledem k právní úpravě v oblasti železniční přepravy je pro vyřešení Vašeho požadavku nutné oslovit přímo dopravce ČD na kontaktech uvedených dále.

Vaši případnou stížnost, podnět či požadavek související s přepravou cestujících lze podat elektronicky prostřednictvím Kontaktního formuláře na https://www.cd.cz/kontaktni-formular/ nebo písemně na adrese: České dráhy, a. s., stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců. O výsledku šetření budete informováni zasláním vyrozumění na Vámi uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Zároveň je na stránce www.cd.cz, v sekci „Čím se řídíme“, možné seznámit se s přepravními podmínkami, zejména právy plynoucími z uzavřené přepravní smlouvy – nákupu jízdenky. Podrobnosti lze získat na https://www.cd.cz/info/cim-se-ridime/-25808/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.