Společnost


Gadgets House s.r.o.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#58491Obchod mi uznal reklamaci, ale nevrátil peníze za poštovné

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 10 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2022, před 3 lety

Marie Hurníková

Znění stížnosti

Dobrý den,
V dubnu 2022 jsem si objednala přes eshop semena na klíčení a klíčící misku. Miska přišla poškozená, proto jsem zásilku
reklamovala. Reklamace byla uznaná a já jsem dále postupovala dle pokynů paní Hynkové, která reklamaci vyřizovala.
(Fa č. 220012117, reklamace č. 101475-0061)
Byla mi poslaná nová miska s tím, že tu poškozenou odešlu na adresu skladu a bude mi následně zaplaceno poštovné.
Misku jsem dle těchto pokynů poslala a emailem jsem odeslala podací lístek a účet kam by mi mělo být proplaceno poštovné.
Což jsem udělala 8.6.2022, ale dosud jsem peníze za poštovné neobdržela a paní Hynkové se mi už přes opakované výzvy neozvala.

Nevím v čem je problém. Ozvěte se mi na můj email: hurnikova.marie@seznam.cz
Mohu Vám přeposlat emailovou komunikaci s pí. Hynkovou

Děkuji za odpověď a za řešení této situace
S pozdravem
Marie Hurníková


Produkt

klíčící miska na klíčení kód DS50735660


Požadované řešení

žádám o proplacení poštovného za vrácení zboží po uznané reklamaci


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2022 13:35, před 3 lety

Spotřebitel má dle § 1924 občanského zákoníku nárok na náhradu tzv. nutných nákladů spojených s reklamací. Těmi jsou poštovné nebo úhrada cestovních nákladů.

Jestliže prodejce tyto náklady neproplatí bezodkladně, nejpozději do 30 dní, ocitá se v prodlení a spotřebitel má právo žádat úroky z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně náležitostí předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 15:56, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.