Společnost


Mountfield a.s.

Počet nahlášených stížností:196
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

76%
24%
Toto skore je založeno na 13 stížnostech.

#58492Nedodaný zvedák termokrytu k vířivce Jupiter

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 10 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
20.06.2022, před 3 lety

Věra Karasová

Znění stížnosti

Dne 8.4.2022 nám byla dodána a namontována vířivka Jupiter.
Součástí objednávky byl i zvedák termokrytu. Ten ale nebyl dodán a namontován současně s vířivkou.
Při převzetí zboží nám bylo řečeno a napsano,že zvedák bude dodán do měsíce.
Celá faktura za zboží včetně zvedáku termokrytu byla zaplacena k datu 19.3.2022.
K dnešnímu dni 20.6.2022 stále nebyl zvedák dodán a namontován.
Manipulace s krytem vířivky je bez zvedáku pro nás velmi obtížná, zvláště pak pokud s ním manipuluje jedna osoba.
Cítíme to jako velkou újmu, jelikož jsme stálými zákazníky Vaší firmy a vždy jsem byli spokojeni.
Také Váš pracovník pan Blatný byl velmi vstřícný a ochotný vyjít nám vstříc.
V souvislosti s nedodaným zbožím byl několkrát kontaktován s tím ,že poslední termín dodání měl být 18.6.2022.


Produkt

Chybějící zboží je zvedák termokrytu na vířivku Jupiter.


Požadované řešení

Očekáváme co nejrychlejší dodání zaplaceného zboží / 19.3.2022 bylo zaplaceno/.
Vzhledem k dlouhé době / dnes je 20.6./ a nepohodlí při manipulaci s krytem očekáváme také kompenzaci.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2022 16:18, před 3 lety

Pokud spotřebitel uhradil kupní cenu zboží, prodávající má povinnost zboží dodat v rozsahu, v jakém bylo zboží objednáno. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení ohledně chybějící části zboží. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání chybějícího zboží ihned. Prodávající je poté povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Nemá-li částečné plnění pro spotřebitele význam, může odstoupit ohledně celé dodávky, nejenom od její nedodané části (§ 2004 odst. 2 občanského zákoníku). Plnění nemá význam např. tehdy, když je dodána skříň bez dveří. Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný zpětná platba (chargeback). S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měl spotřebitel co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 15:58, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.