Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
V otevřené jízdence mi záhadně zbylo 23 Kč. Když jsem si chtěla koupit novou, vyskočila mi možnost, zaplatit část z otevřené jízdenky a zbytek doplatit debetní kartou přes internetové bankovnictví (18 kč). Zvolila jsem tuto možnost. Platba proběhla úspěšně. Za hodinu si kontroluji jízdenku, a vidím nový zůstatek na otevřené jízdence 41 Kč a zakoupená jízdenka neexistuje. Jak je to možné? Stalo se mi už to několikrát. Je to opravdu nepříjemné, zjistit těsně před daným spojem, že nemáte zakoupenou jízdenku.
opravit to nebo zrušit možnost platby jako kombinace doplatku s penězi na otevřené jízdence
|
Tweet |
Není-li služba poskytována ve sjednané kvalitě, je vhodné, aby spotřebitel nejdříve uplatnil reklamaci přímo u dopravce (kontaktní informace je možné vyhledat na webové adrese https://www.regiojet.cz/servis/vase-podnety/index.html). Dále lze společnost kontaktovat například doporučeným dopisem na adresu STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet.
Nebude-li spotřebitel s reklamací úspěšný, má možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.