Počet nahlášených stížností: | 152 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 20.6.2022 manzel jel 21:30 z Utrecht do Prahy pres Heidelberg, kde musel prestupovat.
Pri nastupu do autobusu, ukazal jizdenku, ve ktere bylo prikoupene 2. zavazadlo. (25kg a 30kg plus jedno prirucni)
Obe meli dle pravidel nadvahu. Tzn dle tabulky mel ridic uctovat 9 euro a 9 euro...spravne? Manzelovi uctoval 24 Euro. Manzel se ptal, jestli dostane nejaky doklad o zaplaceni, aby to platilo pri prestupu v Heidelbergu. --> Jizdenka byla zakoupena jako jedna.
Ridic rekl ze ne, a ze se k tomu postara o to, aby ho do druheho autobusu nepustili. Plus dalsi poznamky, ktere nebudu zminovat, protoze mi to prijde az trapne.
Kazdopadne volam na zakaznicke centrum. Nikdo nezveda. Muz nema wifi protoze akorat pristal v EU. Obvolavam co se da a nic. No hruza. Nevim, co ted bude delat, kdyz ve 4 rano ho v Heidelbergu nepusti do autobusu. Ridic ani moc anglicky neumel a dale se nechtel bavit.
Asi po hodine a pul se mi podarilo zastihnout nejakou zakaznickou linku a rekli, ze nic delat nemuzou a cisla na ridice nemaji.
Rezervacni cislo: 3015417905
rezervacni kod: 3015417905
Vyzadujeme vraceni preplatku za zavazadla A v pripade zamitnuti nastoupeni do busu vraceni penez, jelikoz manzel pocet dovolenych zavazadel neprekrocil a nadvahu zaplatil!
|
Tweet |
Jestliže služba nebyla provedena ve sjednané kvalitě (resp. vůbec) je možné ji reklamovat. Společnost má povinnost reklamace vyřizovat, avšak na vyřízení reklamace je obecně 30denní lhůta.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Chování řidiče:
Chování zaměstnanců nepodléhá přímo právním normám. Mezilidské vztahy se řídí zejména zásadami slušnosti. Pracovník jedná za společnost, která by měla mít zájem na jeho vhodném chování k zákazníkům, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance. Vzhledem k výše uvedenému je vhodné se stížnostmi směřujícími pouze na chování zaměstnanců obrátit přímo na jejich nadřízené.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.