Společnost


G&V investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:139
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58507Dodána "maketa" robotického vysavače (Cleanity Pro)

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 10 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2022, před 3 lety

Vlastimil Burián

Znění stížnosti

Na webu https://exclusivelabel.store/cs/produkt/cleanity-pro/ objednán a dodán na dobírku "vysavač", který nevysává, jde o jakousi hračku. Chci varovat všechny ostatní spotřebitele mající zájem o produkt Cleanity Pro. Pokud na tyto stránky narazíte či tento název produktu, radím vyhnout se obloukem. Prodejce nereaguje na email, ať už česky či anglicky. Prodejce neuvádí české telefonní číslo, tudíž nedá se jim dovolat a na fakturační adresu se nedá zboží vrátit - vrátili jej nazpět. Peníze zpět nedostanu, voláno na ochranu spotřebitelů i ČOI bez dobrého výsledku pro nás. Děkuji za pozornost a snad nepřijde někdo další o peníze jako my. Přeji hezký den.


Produkt

robotický vysavač Cleanity Pro™


Požadované řešení

žádné, chci "pouze" varovat ostatní spotřebitele


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.6.2022 10:25, před 3 lety

Pokud podnikatel nevyřídí reklamaci ve stanovené době (zásadně 30 dnů), jedná se o podstatné porušení smlouvy. Dle § 2002 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, má v takovém případě spotřebitel právo odstoupit od smlouvy. Podnikatel má po odstoupení povinnost vrátit spotřebiteli kupní cenu výrobku. Odstoupení od smlouvy lze oznámit kterékoliv pobočce podnikatele možnými prostředky komunikace, přičemž je nutné identifikovat kupní smlouvu, od které spotřebitel odstupuje.

Zmaří-li podnikatel dojití/převzetí reklamovaného zboží, platí fikce dojití zboží podle § 570 občanského zákoníku a lhůta pro vyřízení reklamace (30 dnů, viz výš) počíná běžet dnem, kdy si podnikatel měl možnost zboží převzít, avšak bezdůvodně tak neučinil.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 16:32, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.