Počet nahlášených stížností: | 117 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 6 |
Dobrý den,zakoupil jsem si telefon Samsung A 40,který prodávali jako nový.Při instalaci jsem zjistil,že telefon je upravený-rootovaný, navíc je v něm veden google účet na paní V. H. ,které ho evidentně prodali přede mnou a ta jim ho vrátila.Toto považuji za za podvod odstupuji od smlouvy a vracím zboží.
Pavel Pluhař podvedený zákazník
Vrácení peněz
|
Tweet |
Nemá-li věc vlastnosti, které byly sjednány nebo které se dají od věci očekávat, je věc vadná. To se vztahuje i na uvedenou situaci, kdy je použité zboží prodáváno jako nové. Má-li věc vady, může spotřebitel požadovat dodání nové věci. Není-li to možné, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo výše uvedených způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu.
Nabízení použitého zboží s tím že je nové, může být nekalou obchodní praktikou podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel může k prověření tohoto podezření dát podnět České obchodní inspekci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.