Společnost


innogy Energie, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:36
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#58511Telefonické volání pravděpodobně za účelem získání zákazníka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 7 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.06.2022, před 3 lety

Jana Foldynová

Znění stížnosti

Dobrý den

prosím zdvořile o radu v tomto případě :

Dne 16.6.2022 mne z tf.č. 234234301 kontaktovala operátorka, která mne oslovila příjmením a představila se "ČEZ distribuce", že volá za účelem průzkumu spokojenosti se službami společnosti ČEZ.
Zajímalo ji jak jsem byla spokojena s vyřešením poruchy, kterou jsem nahlásila dne 8.6.2022 .
V domnění , že hovořím skutečně se zaměstnankyni ČEZu jsem pochopitelně všechny otázky odsouhlasila a vyjádřila uspokojení s vyřešením problému .
Po ukončení hovoru jsem si uvědomila , že porucha byla hlášena už před týdnem a teprve ted chtějí vědět jak jsem byla s vyřešením spokojená ??? Proč průzkum na vyřešení poruchy ??
Začala jsem mít pochybnosti a volala jsem proto pro ověření na poruchovou linku ČEZu , zda takový průzkum provádějí , kde mi bylo sděleno , že průzkum s vyřešením poruchy neprovádějí, ale pokud jsem nesdělila podrobné osobní údaje tak se nemusím ničeho bát .
Ověřením u operátora T-MOBILE , kdo používá telefonní čislo 234234301 mi bylo sděleno , že společnost INNOGY.
Je proto velmi zvláštní jak se tato společnost INNOGY , kterou jsem nikdy nekontaktovala ani jinak s ní nikdy nekomunikovala dozvěděla , že jsem dne 8.6.t.r. hlásila na poruchovou linku 800850860 poruchu elektřiny , znala moje jméno a telefonní číslo ?
Obávám se , že pokud věděla tyto údaje , může si zjistit i další údaje pro uzavření nové smlouvy.
Můžete mi prosím poradit , jak mám postupovat aby smlouva , kterou mám uzavřenou se společnosti ČEZ a.s. byla jedině platná a správná a nebyly v ní provedeny žádné změny ?

Když jsem se hned 16.6. dotazovala na zákaznickou linku ČEZ prodej tak mi bylo řečeno , že zatím žádné změny provedeny nebyly , ale přicházejí mi e-maily abych potvrdila změnu osobních údajů -- což pochopitelně nechci udělat.

Děkuji
Foldynová Jana


Požadované řešení

Prosím o radu


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.7.2022 09:20, před 3 lety

Pro podnikatele jsou závazná i sdělení, která uváděl před uzavřením smlouvy. Pokud spotřebitelku zástupce společnosti uvedl v omyl o rozhodující skutečnosti (identita zástupce a jeho příslušnost k dané společnosti), je dle § 583 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, takovéto právní jednání neplatné a spotřebitel se může obrátit se stížností na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Podnikatel není oprávněn zpracovávat osobní údaje spotřebitele bez jeho souhlasu nebo bez jiného právního důvodu. Jestliže není dán žádný ze zákonných důvodů podle čl. 6 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679, obecné nařízení o ochraně osobních údajů (GDPR), a spotřebitel si nepřeje, aby podnikatel zpracovával jeho osobní údaje, má nárok na výmaz osobních údajů dle článku 17 GDPR. Podnikatel je dle uvedeného ustanovení povinen bez zbytečného odkladu vymazat osobní údaje, které se daného subjektu údajů (spotřebitele) týkají. Měl by tak učinit nejpozději do jednoho měsíce od podání žádosti dle článku 12 odst. 3 GDPR. Spotřebitel může podat písemnou žádost (nejlépe doporučeně a s dodejkou) o odstranění osobních údajů z databáze podnikatele.

Pokud by se spotřebitel domníval, že podnikatel osobní údaje neodstranil nebo ho o odstranění údajů nevyrozuměl, může podat stížnost k prošetření Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/elektronicka-podatelna/os-1007/p1=3938).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 16:38, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.