Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v loňském roce na podzim jsem zakoupil v prodejně ELECTROWORLD na Zličíně chladničku SAMSUNG RB31FERNBWW
Krátce po zakoupení jsem ji reklamoval z důvodu nemožnosti nastavit přední šroubovací nožičky. Lednice totiž nestála v kolmé poloze a nožčky byly "zatuhlé".
Technik z BMK servisu konstatoval, že nožičky jsou na svém minimu a již je nelze více zašroubovat a tím seřídit lednici do kolmé polohy. Chladnička nyní stojí "v záklonu" a dveře se po otevření dovírají.
Doporučení technika podložit zadní část lednice nepovažuji za praktické ani za přijatelné.Máme dokonale rovné podlahy a s těmi by měla být lednice kompatibilní...
Žádal jsem o obnovení reklamačního řízení a odstranění závady nebo výměnu spotřebiče za nový ve 100% kvalitě a to s odkazem na reklamační řád Electroworld - článek č. 4:
/Kupující může požadovat dodání nové věci bez vad, pouze pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat pouze výměnu součásti. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady (viz §2169 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník)./
Má žádost byla zamítnuta s odůvodněním, že se takto lednice nyní standardně vyrábějí a to z bezpečnostních důvodů!!!
Mimo to jsem byl při nákupu spotřebiče (kdy jsem se speciálně dotazoval na jeho rozměry z důvodu jeho umístění do niky) uveden v omyl a to jak na prodejně prodavačem, tak na stránkách prodejce, kde je uvedena hloubka včetně dveří a pantů 65cm - http://www.electroworld.cz/product/velke-spotrebice/chladnicky/RB31FERNBWW/samsung-rb31fernbww-lednice
Skutečnost je však taková, že lednice má skutečnou "provozní" hloubku 70 cm a to z důvodu distanční podložky.
Prosím o radu, jak postupovat. Není přece normální, aby se v 21. století vyráběly lednice s odchylkou od vertikální osy o více jak 2cm - a to je vidět na první pohled!
Děkuji a jsem s pozdravem
KR
http://www.electroworld.cz/product/velke-spotrebice/chladnicky/RB31FERNBWW/samsung-rb31fernbww-lednice#tab-specs
Oprava / výměna spotřebiče
|
Tweet |
Zamítl-li prodávající reklamaci po uplynutí šesti měsíců od převzetí věci a spotřebitel se zamítnutím nesouhlasí, je na něm, aby prodávajícímu prokázal, že se jedná o závadu, na kterou se vztahuje záruka. Jako důkazní prostředek může spotřebitel zvolit znalecký posudek, ve kterém se znalec bude zabývat existencí a povahou vady. V případném sporu se tím vylepší jeho důkazní postavení. V případě, že posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a na úhradu znalečného. Seznam znalců je na www.justice.cz nebo na www.dtest.cz/soudni-znalci.
Společnost Electro World s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. V takovém případě doporučujeme zastoupení advokátem. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.
Na žádost společnosti jsme stížnost znovu otevřeli, aby mohla připojit své vyjádření.
Vážený pane R,
velmi nás mrzí vzniklé potíže s u nás zakoupeným výrobkem. Výrobek byl posouzen autorizovaným servisem, tedy respektive proškoleným technikem tohoto servisu.
V případě, že nesouhlasíte ani s vyjádřením technika, ani s vyjádřením naší společnosti, obraťte se prosím na soudního znalce, který Vám vyhotoví znalecký posudek. Jakmile budete mít vyhotoven znalecký posudek prosím obraťte se na jakoukoliv naši pobočku, inflolinku nebo na centrálu naší společnosti.
V případě, že znalecký posudek bude prokazovat vadu výrobku, která bude bránit jeho bezvadnému užívání, Vám budou uhrazeny náklady na tento posudek, případně další náklady spojené s reklamací a samozřejmě vrácena kupní cena za Vámi zakoupený výrobek.
S pozdravem a poděkováním za podnět
Bc. Jana Jurčová
Service Specialist společnosti Electro World
Vzhledem k tomu, že se spotřebitel k případu již delší dobu nevyjádřil, prosíme o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti reagovat. Protože služba VašeStížnosti.cz funguje na principu dobrovolnosti, stížnost uzavíráme.