Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#5853Zkušenosti s reklamací telefonu v O2 Arkadá Pankrác

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 24 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.02.2015, před 10 lety

Luboš Strejček

Znění stížnosti

Dobrý den,

Na telefon přestala fungovat wifi a vada se projevila až při druhé reklamaci (u první se vrátil a byl pouze politý kafem a já hloupý ho přebral), bylo to řešenou výměnu za nový.

Nový fungoval ~3 minuty a vypnul se, odnesl sem ho opět na pobočku O2, kde sme sepsali protokol a trval sem na to, že si nepřeji výměnu telefonu (ale pouze opravu nebo vrácení peněz) a slečna to tam ochotně připsala. Po týdnu mě kontaktovali, že si pro telefon mám přijít.
Přišel ze servisu s tím, že je zamknutý přes FindMyiPhone a nelze s tím nic dělat. S výsledkem této reklamace sem nesouhlasil a trval sem na "reklamaci reklamace". Telefon se dnes vrátil ze servisu a byl vyměněn za nový kus.

Divil sem se, jak je to možné a do protokolu "reklamace reklamace" už slečna znovu nezanesla, že nechci výměnu. Je zajímavé, že telefon nešel "opravit" (výměna:NE) a pak šel (výměna:ANO). Jak je možné, že ten samý telefon nejde a pak jde spravit? Mohu se nějak dožadovat peněz a i přesto, že v protokolu je uvedeno, že "souhlasím" s výměnou? Všiml sem si, že ve všech protokolech které mám, je vždy uvedeno, že zákazník souhlasí s výměnou i když se na prodejce nikdy nezeptá. Můžete mi prosím poradit?


Produkt

Protokoly: 2460111/14O, 24600015/15O, 24601060/14O, 24601112/14O Model: Apple iPhone 16GB Black IMEIs: 013633008218680,013722002903874


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.2.2015 21:13, před 10 lety

Pokud se jedná o reklamaci vady, která se projevila v průběhu šesti měsíců od převzetí předmětu koupě, má spotřebitel primárně právo na výměnu zboží. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu a s nižšími náklady, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost.

Nárok na odstoupení od kupní smlouvy vzniká spotřebiteli při uplatnění třetí reklamace stejné vady, případně při uplatnění čtvrté reklamace pro různou vadu, která se vyskytla po opravě a brání řádnému užívání věci, jako věci bez vady. Podmínkou pro vznik tohoto je nároku je, že požadovaný počet reklamací je uznán. Pokud je telefon měněn, nejsou tyto podmínky splněny. V tomto případě by se v případě opakování stejné vady muselo využít argumentace, že opakování vady naznačuje, že vadu není možné odstranit výměnou, protože se po určitém čase opět projeví.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
15.2.2015 15:57, před 10 lety

Hezký den,

v případě, že se vada projeví do 6 měsíců od prodeje, je možné reklamaci vyřešit odstraněním vady opravou nebo výměnou vadné součásti, stejně jako výměnou zařízení za nový stejný typ. Vždy se posuzuje konkrétní požadavek vzhledem k přiměřenosti vady. Jestliže není možné zařízení opravit, dochází k výměně za nový stejný typ.
Nárok na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz vzniká u 3 nebo více opakovaných závad stejného typu, 4 nebo více opakovaných závad různého typu případně 4 nebo více různých závad současně se vyskytujících.
Je mi líto, ale podle vámi popsané situace není možné od smlouvy odstoupit, jelikož u reklamovaného telefonu nebyl splněn nárok na odstoupení od smlouvy, který je uvedený výše.

S pozdravem a přáním hezkého dne

Anna Typovská,
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 12:48, před 10 lety

Vzhledem k tomu, že spotřebitel již nevyužil možnosti reakce, stížnost považujeme za uzavřenou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.