Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den na poptavku se mi ozval j.gabco v loni v zari a nasliboval mi hory doly a chtel hned o demne 100 000kc za tri dny chtel zbytek s tim ze mu nikdo za takove penize delat nebude tak vytahl se mne dalsich 100 000kc potom moc prace neudelal nedokoncil termin stale lhal a sliboval potom jsem zaplatil pravnika advokata p. kociana ktery mu dal vyzvy do konce kvetna tohoto roku neudelal nic dum jsem musel prodat advokat mi rekl ze jeto riziko ho zalovat k soudu protoze me podvedl spatne vypsanou smlouvou nakonec jsem se dozvedel ze ma gabco 19. exekuci dluzi mi asi 70 000kc penize ma nekde ulozene a mne rekl ze tolik nema za moje penize si koupil asi po mesici lepsi dodavku a ja nemam nic obral nas o uspori jak takovy podvodnici muzou jeste dal podnikat v zivnosti kdyz okradl kolik lidi polici mi rekla ze to neni tresni cin podnikatele si delaji s lidmi co si zamanou vyuzivaji spatnich zakonu .dekuji muzete mi poradit jsem v depresich s.pozdravem ficenc jadna se o rakonstrukci v obci ***
nekvalitni prace zivnostnika
chci aby mi vratil penize
|
Tweet |
Jestliže dílo nebylo dokončeno včas a kvalitně, je možné jej reklamovat. Výsledkem reklamace by poté mohlo být řádné dokončení díla.
S ohledem na to, že spotřebitel již kontaktoval advokáta, který konstatoval, že byla podepsána "špatně vypsaná" smlouva nemůžeme říci, zda je možné dosáhnout úspěchu v této věci. Necháme zde však prostor pro případnou dohodu. Spotřebitelům důrazně doporučujeme řádně kontrolovat smlouvy, které podepisují.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.