Počet nahlášených stížností: | 440 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den chtěla bych si postěžovat už třikrát nám od vás nebyl doručen leták na adresu Janáčkova 254
Prosím o pravidelné doručování letáku
|
Tweet |
Pokud spotřebitel není spokojený se způsobem distribuce reklamních letáků, bude nejlepší obrátit se přímo na společnost.
Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je určena k řešení spotřebitelských právních sporů a spotřebitel v tomto případě právní nárok neuplatňuje (jelikož se jedná o službu, kterou poskytuje společnost svým zákazníkům zdarma), nebudeme stížnost na našem webu publikovat. Stížnost však ponecháváme otevřenou, společnost má tak možnost na podnět spotřebitele reagovat.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.