Společnost


BILLA, spol. s r. o.

Počet nahlášených stížností:440
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#58538Opakované nedoručení letáku

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 9 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.06.2022, před 3 lety

Klára Kostková

Znění stížnosti

Dobrý den chtěla bych si postěžovat už třikrát nám od vás nebyl doručen leták na adresu Janáčkova 254


Požadované řešení

Prosím o pravidelné doručování letáku


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.6.2022 10:57, před 3 lety

Pokud spotřebitel není spokojený se způsobem distribuce reklamních letáků, bude nejlepší obrátit se přímo na společnost.

Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je určena k řešení spotřebitelských právních sporů a spotřebitel v tomto případě právní nárok neuplatňuje (jelikož se jedná o službu, kterou poskytuje společnost svým zákazníkům zdarma), nebudeme stížnost na našem webu publikovat. Stížnost však ponecháváme otevřenou, společnost má tak možnost na podnět spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.10.2022 20:30, před 2 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.