Počet nahlášených stížností: | 645 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v jednom vyúčtování mi byla naúčtována m-platba ve výši cca 3000,- Kč, kterou jsem nepotvrzovala sms ani jsem ji neobjednala, po zavolání na jejich zákaznickou linku mi bylo řečeno, že "asi" někdo zneužil tel. číslo a že mám vyúčtování zaplatit a jít na policii. Nechápala jsem, proč jsou m-platby povoleny automaticky a když je nechci, tak si je musím zrušit. Vůbec jsem o takovém nebezpečí nevěděla a nechápu, proč nejsou m-platby automaticky zakázány a až někdo chce povolit, tak si to nechat povolit třeba s nějakým max.limitem.
Asi po dalších 5-ti měsících mi přišlo 5x sms, že byl dobit kredit na 2 cizí tel. čísla po 1000,- Kč (celkem tedy 5000,- Kč). Opět jsem nic neobjednávala a nedobíjela, okamžitě jsem volala na zákaznickou linku T-mobilu a bylo mi řečeno, že to již nejde vrátit a že to budu muset zaplatit. Nechápu, proč to nejde okamžitě vrátit, když během minuty, co mi tohle přišlo a co jsem se na zákaznické lince prokázala správným heslem, mohl T-mobile stopnout. Opět mi bylo řečeno, že se "asi" někdo naboural do "Můj T-mobile" a že si to tam dobil. Požadovala jsem tedy, aby mi zrušili celý "Můj T-mobile", že budu raději vše vyřizovat po telefonu či osobně na prodejně. Bylo mi řečeno, že to nejde zrušit. Takže T-mobile tímto poskytuje vstupní bránu pro podvodníky, aby zneužívali "Můj T-mobile" a okrádali takto poctivé lidi.
M-platba, dobití kreditu přes Můj T-mobile
Vrácení peněz + možnost zrušení "Můj T-mobile" + okamžité zrušení podvodných plateb
|
Tweet |
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. Zadržuje-li podnikatel peněžní prostředky spotřebitele bez právního důvodu, jedná se o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při Českém telekomunikačním úřadu. Více informací lze nalézt zde: https://www.ctu.cz/mimosoudni-reseni-spotrebitelskych-sporu.
Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se však rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.